Gör man rätt så behöver inte däcksjärnen vara särskilt styva. Böjer ni järnen så har ni antagligen slarvat med att pressa ner däcket i diket på fälgens motsatta sida.
Nope.
Gör man rätt så behöver inte däcksjärnen vara särskilt styva. Böjer ni järnen så har ni antagligen slarvat med att pressa ner däcket i diket på fälgens motsatta sida.
Ny värmejacka faktiskt, äkta Biltema - Powered by Samsung ..hrm.. Guaranteed to keep you warm...
240volt??
Ny värmejacka faktiskt, äkta Biltema - Powered by Samsung ..hrm.. Guaranteed to keep you warm...
Nån som har åsikter om Biltemas A4 trallskruv? Har 120kvm altan att skruva.
http://www.biltema.se/sv/Bygg/Fastelement/Trallskruv/Rostfritt-A4/Trallskruv-2000022112/
(Se till att batteriet är laddat)Hej!
Köpte mig en värmejacka jag också men tror den är defekt. Ska man göra något speciellt för att sätta på den? Laddat batteriet och tryckt/hållt inne på knappen på bröstet utan framgång....
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Då är jag nybliven medlem i varmajackanklubben. Känns riktigt prisvärd. Har två st 9800mAh batteri på väg från kinaland med.
Hehe, nej jag var i Halmstad, det fanns ett gäng kvar.Hej fanns det många kvar?? Du var väl på biltema i Lund.. MVH MICKE
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|