??? Nä går inte bra nu. Köpte faktiskt lite mer i morse på 41,7k. Kan såklart dippa mer så har lite kvar att stoppa in på 35k och 30k.Idag var inte så kul heller.
Lite över 9% ner.
Nåväl, efter regn...
??? Nä går inte bra nu. Köpte faktiskt lite mer i morse på 41,7k. Kan såklart dippa mer så har lite kvar att stoppa in på 35k och 30k.Idag var inte så kul heller.
Lite över 9% ner.
Nåväl, efter regn...
Gick också i dom tankarna. ???? Nä går inte bra nu. Köpte faktiskt lite mer i morse på 41,7k. Kan såklart dippa mer så har lite kvar att stoppa in på 35k och 30k.
Säg till här innan nästa gång...Jag köpte cert för ytterligare 20k 29/12 så det är väl mitt fel att det gick ner…
Det är många som försökt få mig att tro att det är något annat än ett Ponzi Scheme dvs pyramidspel. 2010 försökte någon övertyga mig att börja. Då stod 1 BTC i ca 4 kronor, nu står den i 330,168 SEK. Ökning med 82,000 gånger på 12 år. Har man roligare med mycket pengar? Kanske. Själv är jag väldigt ointresserad av investeringar eller ens pengar i sig självt. När man ser hur mycket tid man (supportar ett par företag) lägger på att sköta om sina aktieportföljer etc, kul för dom.Vad ÄR det ens man investerar i?
Gjorde lika.Börjar bli dags att kliva upp nu. Alla starka köpsignaler flashar just nu. Jag fyllde på ytterligare för ett par veckor sedan. 2022 blir spännande. 38,5k lär inte året sluta på.
Kom igen nu, shorta!Så sant, efter $28000 ser det nästan bottenlöst ut.
Kom igen nu, shorta!
Det verkar inte gå att blanka några bitcoin-papper via avanza.
Finns ett bear-certifikat också men det har pausad eller stoppad handel.
Nej, det mesta har varit på vift sedan 2014....Har ni 100 pejl på era kryptokonton, börser och dator/mobiltelefon?
View attachment 468313
Hört något mer om mt gox?Nej, det mesta har varit på vift sedan 2014....
Det är svårt att hålla sig säker när man ska göra transaktioner men däremellan bör man verkligen minimera risken.
Inte direkt. Det skulle kunna komma pengar i år men det kan mycket väl dra ut på tiden ett år eller två till.Hört något mer om mt gox?
Har iofs inget med bitcoin att göra eftersom den aktuella plattformen inte stödjer btc.Återigen, citat: "Hackers have exploited a vulnerability in the Wormhole cross-chain crypto platform to steal $326 million in cryptocurrency."
Wormhole cryptocurrency platform hacked to steal $326 million
Hackers have exploited a vulnerability in the Wormhole cross-chain crypto platform to steal approximately $326 million in cryptocurrency.www.bleepingcomputer.com
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|