Och silvertape, glöm för helvete inte att bunkra!
Haha, nu vet jag inte riktigt vad du tycker jag borde ha det till. Men man kan använda det till mycket, lagade min dammsugare häromdagen
Okej, men frågan var om den packningstaktiken skulle fungera? haha fast det får man väl reda på när man börjar köra ... och sen vad man ska fylla den stormköksbrännaren med?
Sölvesborg är inte så långt ifrån Hässleholm. Tänkte dra till Åhus med henne då hon gärna vill se havet =)
tll trangia kök är det t röd som du ska elda med
HAHA... de första svenskarna som slog sig ner hos oss på tåget var skitfulla (svensexa) och den ena killen satt i kalingar bredvid henne och skrek och hällde öl på henne... Fint första intryck!! haha... men nu ska vi ut på en liten kvällstur, svårt att förklara vikten med tjocka jackor, ryggskydd, handskar, skor, hjälm mm. för en ryss, men det blev en kompromiss, ryggrad/huvud och överkropp får bli skyddat =)
Nå hur går det?????
Fyra timmar sömn.. borde nog krypa till sängs igen.. Ughh
Fick du till det? Eller är hon katolik och håller på sig?
Låt mig säga så här, jag har fått kämpa hårt. Förra killen fick uppvakta henne i 3 månader?! och jag lyckades dra ner det till en kväll så jag är rätt nöjd
Säger HON ja.
Ja, svårt att bevisa. Men nu krävdes det också typ 6 timmar med hångel och massage innan det blev för mycket för henne hehe.. Hoppas att det blir lite mer pang på röbetan senare för man var rätt så trött haha Fan hon ligger och sover och det är dunderfint väder, vill ut och köra hoj!!!!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|