Lyxliv är vad du har din rackare!
Se vad bra det blir. Och nu kan vi ju alla läsa det. Tack för det!
Jepp, blir bra att bara klippa in så där!
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Se vad bra det blir. Och nu kan vi ju alla läsa det. Tack för det!
Om det är "Mickes fotpinnar" ni pratar om så går det att byta mellan gat- och raceväxlat på ett enkelt sätt.
Försökte sökoptimera mina tidigare inlägg ang AP, gick sådär...
Men bilder hittar ni på inlägg:
Oj, nu blev jag nervös... Kollade kallsvettigt överallt men hittade faktiskt inte ett ord om det! Men har mailat dom, så jag väntar på svar... Finns ju bara en sort, med artikelnummer 605110.
Videon är ju väldigt tydlig![]()
-Fått nått svar, eller?
-Fått nått svar, eller?
- Låter bra !!När man talar om trollen...
The rearsets that you have ordered can either be used for standard or GP shift. All you have to do is change the upper mount for the rearsets to run in the gp position. No additional parts are required.
Kungliga råd av Micke® och Peter Pan- Låter bra !!![]()
Brno dag 1.
Första och sista gången jag kommer att vara på samma timing sheet som Gabor Talmacsi. Förmodligen var det peaken i min aldrig riktigt påbörjade RR-karriär
Han var bara drygt 17 sek snabbare än mig.Nej, jag vet inte vad han körde för hoj
........................................................QUOTE]
Kul att köra runt lite med "Gabbe"Jag tror du får byta startnummer helt enkelt, det lär föra med sig lite otur har jag hört
- de va nog därför du kom lite efter!
Intressant det du säger om broms o gas i kurvan enligt Fuchs lektion. Stämmer bra med det vi sett i Simon Crafars filmer o böcker. Problemet är ju bara att innan en annan har testat sig fram till den optimala tekniken så har man förmodligen kraschat fler gånger än BMW har tillverkat S1000RR-hojar....![]()
Märker ni någonsin av DTC när ni kör bana?
Det är två situationer som får mig att ställa frågan:
1. Ut ur svängar: jag ser att lampan blinkan när jag ger gas ut ur sväng men jag känner inget från DTC'n, jag känner inget ingrepp från DTC'n och det känns framförallt inte alls som om jag har något släpp men lampan blinkar ändå.
2. Osmidig gas med för mycket nedlägg: de enda gångerna jag brukar få släpp är när jag är lite fumlig med gashanden och ger gas lite för abrupt och med för mycket nedlägg ut ur sväng. Då kliver bakänden gärna ut en bit. Här har jag aldrig ens sett DTC-lampan blinka och än mindre kännt att den griper in. Någon enstaka gång har jag varit en bit upp ur sadeln och fortfarande ingen DTC alls. Det är ju säkert så att med för mycket nedlägg så spelar det ingen roll om DTC'n griper in eller inte men den borde ju i alla fall blinka till?
Jag brukar alltid köra "Slick" på bana.
Så... märker ni av er DTC mer, på gott och ont?
Aldrig i slick-läget, men i de andra lägena så händer det saker. Å andra sidan kör jag väldigt mjukt (läs inte alltid så fort) och är inte speciellt offensiv.
Vad jag menar är att jag ser lampan blinka men jag känner inget. På en bil känner man ju tydligt när antispinn eller antisladd jobbar men på hojen känner jag inget alls. Är jag inte känslig nog helt enkelt?
Finns det något knep för att märka när den jobbar? Hör man det på tändningen eller hur märker man det, förutom lampan då...
- Ja, men du vääääger väl tre gånger mer, oxå.Såg just MotoGP-kvalet från Mugello och de måste ha asfalterat om banan sedan i påskas, det går ju snabbare än när vi körde där
Tyckte jag såg att Moto3 låg runt 1.58 och själv körde man 2.15 med tre gånger så mycket effekt. Skämmes!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |