capoeira-R1
Ny medlem
Den var ju skit ful . Jag tar den så folk slipper ser den....Man förstår jue varför folk tycker våra hojar är så fula, rent avskyvärda när man tittar lite närmare på dom
Den var ju skit ful . Jag tar den så folk slipper ser den....Man förstår jue varför folk tycker våra hojar är så fula, rent avskyvärda när man tittar lite närmare på dom
....Man förstår jue varför folk tycker våra hojar är så fula, rent avskyvärda när man tittar lite närmare på dom
Vad skönt! Det lilla jag såg, såg ju inte ut att göra ont. Men mycket kan ju hända när man lämnar asfalten.....Ty ett elakt ryckte gör gällande att min signatur inte alltid stämmerVår ryggsimmande kompis mår bra och gjorde sig inte illa, och hojen klarade sig förhållandevis bra också. Han satte fina tider dagen därpå!
Vad skönt! Det lilla jag såg, såg ju inte ut att göra ont. Men mycket kan ju hända när man lämnar asfalten.....Ty ett elakt ryckte gör gällande att min signatur inte alltid stämmer
Nä då, allt gick bra, men din signatur stämmer nog inte i alla lägen....
Det här ska vi följa ordentligt - oavsett anledning. Berätta gärna hur det går och vad fb, BMW och serviceställena säger.
Senaste nytt är att FB har hittat en "ny" motor, en 2011 som gått 450 mil, som de vill byta ut min gamla med. Så det verkar lösa sig. Hoppas bara en nya motorn är i bra skick...
Peter du har för mycket fritid och är för duktig på trailers kanske dags att byta yrke
Ha, ha - tack, men sanningen var att jag hittade en mall för att göra trailers i min mac så det var inte så svårt.... Men det blev lite kul faktiskt, det blir nog fler såna efter bandagarna framöver!
Whaaaaaaaat? Vad har du för mac och vilket program?
Cadwell park är manlig! Det är inte lika schyst däremot när dom landar lite fel
....Japp på knutstorp innan jag förstod att man måste slå av uppför backen/krönet.... Dock inte i närheten av filmen, men båda hjulen i luften
.....3.46-3.51 så underbart, Mårten gåshud på Sandman då....
-Jajjamensan, precis före "Idioten", det har jag prövat men bara en gång. Det kan bli svårt å få-till det efter hoppet. Stor risk att det slutar ute i gräset istället.....Japp på knutstorp innan jag förstod att man måste slå av uppför backen/krönet.... Dock inte i närheten av filmen, men båda hjulen i luften
Varför åker han ytterspår?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |