BMW S1000RR - tråden

Kommer du köra på bana med din BMW S1000RR ?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Micke®

konnässör
Gick med
10 Aug 2010
Hoj
999 ml Tysk 249ml Spanjor
Vår ryggsimmande kompis mår bra och gjorde sig inte illa, och hojen klarade sig förhållandevis bra också. Han satte fina tider dagen därpå!
Vad skönt! Det lilla jag såg, såg ju inte ut att göra ont. Men mycket kan ju hända när man lämnar asfalten:rolleyes:.....Ty ett elakt ryckte gör gällande att min signatur inte alltid stämmer:D:D

J.W.

Dazed & confused
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
RSV4
Det här ska vi följa ordentligt - oavsett anledning. Berätta gärna hur det går och vad fb, BMW och serviceställena säger.

Senaste nytt är att FB har hittat en "ny" motor, en 2011 som gått 450 mil, som de vill byta ut min gamla med. Så det verkar lösa sig. Hoppas bara en nya motorn är i bra skick...

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Hoj
BMW S1000RR -15
Senaste nytt är att FB har hittat en "ny" motor, en 2011 som gått 450 mil, som de vill byta ut min gamla med. Så det verkar lösa sig. Hoppas bara en nya motorn är i bra skick...

Grymt att det verkar lösa sig!

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Peter du har för mycket fritid och är för duktig på trailers kanske dags att byta yrke :)

Ha, ha - tack, men sanningen var att jag hittade en mall för att göra trailers i min mac så det var inte så svårt.... Men det blev lite kul faktiskt, det blir nog fler såna efter bandagarna framöver! :D

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Ha, ha - tack, men sanningen var att jag hittade en mall för att göra trailers i min mac så det var inte så svårt.... Men det blev lite kul faktiskt, det blir nog fler såna efter bandagarna framöver! :D

Whaaaaaaaat? Vad har du för mac och vilket program?

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Whaaaaaaaat? Vad har du för mac och vilket program?

Programmet heter Imovie, tror det finns på alla mac:ar....
Edit: i rutan "Project library" har du ett litet plustecken i nedre högra hörnan när du vill starta ett nytt projekt. Klicka där o du får en massa roliga mallar att göra film med...

Kolla in den här coola filmen förresten: [video=youtube;Ylm3H1K2B_w]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ylm3H1K2B_w[/video]

Last edited:

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Cadwell park är manlig! Det är inte lika schyst däremot när dom landar lite fel ;)

Är det svårt att hoppa med en superbike? Eller är det som med cross fast bara lite tyngre? Nån som provat o överlevt här på tråden?
Antar att det inte finns några svenska rr-banor som bjuder på hopp...

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Poetry emotions.... Faster, faster, faster, faster - så jävla bra!!!

Gåshud och en tår i ögat, fy fan vilken skön film om Isle of Man! Det finns många, men som en äkta "sucker" för sköna filmer lägger den här sig absolut på en första plats än så länge! Musiken, slowmotion-bilderna, sekvenser där de åker upp på de stora slätterna, kommentarerna inklippta samtidigt med rockmusiken i bakgrunden, shit va bra!!!

Kör ut kärringen, ungarna o hundarna, klicka upp den på Youtube, skippa det lilla fönstret här, och max upplösning som burken o linan tillåter. Skruva upp ljudet så mycket att du får byta högtalare efter. NJUT!

Var så goda;

Last edited:

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
TT:t är grymt!

Klippet ovan är riktigt, riktigt bra och nedan är en av mina andra favoriter från ön

niohundrasexton

Jag har aldrig haft någon hoj från Asien
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Triumph Daytona 675R -13
....Japp på knutstorp innan jag förstod att man måste slå av uppför backen/krönet.... Dock inte i närheten av filmen, men båda hjulen i luften :3freak
-Jajjamensan, precis före "Idioten", det har jag prövat men bara en gång. Det kan bli svårt å få-till det efter hoppet. Stor risk att det slutar ute i gräset istället. :D

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
2013-BMW-S1000RR-HP4-85-635x423.jpg

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...