Peter behöver du någon som översätter, tar av dig skinstället, sätter på däckvärmare och håller parasoll så kan du PMa mig
. Jag vet att du behöver det det gäller för dig att komma på det
Ha, ha - jag tycker du skal ta med dig hojen i så fall! Det här kan bli hur kul som helst. Det förlösande var att det inte är några enorma summor.
Naturligtvis måste det finnas en ordentlig skåpbil att frakta hojarna i. Men att dela 4 man på faktiska kostnader för diesel, bevakad garageplats vid flygplatsen mm, fördelat på närmare 6 månader, gör att det inte blir dyrare än en vanlig svensk bandag, och det betalar vi ju gärna för under sommarhalvåret. Så varför inte på vinterhalvåret istället/ också?
Flygpriserna med lite framförhållning ligger mellan 1500-1800 kr för tor till exempelvis Barcelona eller Alicante. Bandagar kostar som i Sverige, ca 1500 kronor per dag. Resten är snarare billigare än i Sverige. Så det handlar lite om en mental gräns och att sätta igång o göra det! Nu blev vi inbjudna till en som redan engagerat sig, men det är verkligen ingen raketforskning. Har man en buss så är resten internetjobb.
En buss på 4 man för låt säga 50 tkr som man sedan kan sälja några år senare o få tillbaka 50-75% på är inte mycket att gnälla om. Slå ut det på 3-4 bansäsonger i Spanien så får ni se!