Vad tycker ni? Detta är det som väntar....
View attachment 379570
PS: Nej, jag tjänar inga pengar på detta, jag kommer betala för bandagarna med... DS.
>Joel:
Jag såg din annons om kraschpuckar. Puckar har jag redan men de där fästena att ha istället för skjutspinnar verkar fiffiga, var fick du tag på dem?
>Joel:
Jag såg din annons om kraschpuckar. Puckar har jag redan men de där fästena att ha istället för skjutspinnar verkar fiffiga, var fick du tag på dem?
>Joel:
Vad har ni för ostar? Åker K3 idag, men det är dags för nya. Åker mkt gata och en och annan bandag är tänkt under säsongen. Några varma rekomendationer eller nyheter? Hade Pilot Power 2ct på sukkan men tycker dom tar slut väldigt fort även om det är ett bra däck.
Tog ett varv runt kvarteret, nu får gärna våren dyka upp ordentligt!
Som Peter skrev så är det bra däck, men de är väl egentligen mönstrade slicks. Min hoj kom med K3r men de blir aldrig tillräckligt varma på gata även i torrt sommarväder, så fort det är regn så blir det bara värre.
Ämnet har diskuterats en del så använd sökfunktionen när du är inne i tråden så kan du nog hitta lite mer matnyttigt men jag (med flera) har bytt till Dunlop Sportsmart och aldrig tittat bakåt....
Jag kommer köra mkt gata och vill gärna ha ett däck som får temp relativt enkelt men samtidigt funkar fint för lite hårdare och bankörning. Hur pass hårt får man jobba för att få fart på Sportsmart?Som Peter skrev så är det bra däck, men de är väl egentligen mönstrade slicks. Min hoj kom med K3r men de blir aldrig tillräckligt varma på gata även i torrt sommarväder, så fort det är regn så blir det bara värre.
Ämnet har diskuterats en del så använd sökfunktionen när du är inne i tråden så kan du nog hitta lite mer matnyttigt men jag (med flera) har bytt till Dunlop Sportsmart och aldrig tittat bakåt....
Med risk för att dra igång en däckdiskussion så är faktiskt Sportsmart rejsigare än vad de flesta tror. Men jag håller med, det är ett mycket bra däck och det sitter på mina gatfälgar också.
Mina Sportsmart blir varmare bra mycket snabbare än K3orna. De har dessutom något lägre arbetstemperatur och våtgreppet är oerhört mycket bättre - jag har fått sådana där spännande sidorförflyttningar på gata med K3orna. Annars vet jag folk som kör både Michelin Power Pure och deras 2CT.Jag kommer köra mkt gata och vill gärna ha ett däck som får temp relativt enkelt men samtidigt funkar fint för lite hårdare och bankörning. Hur pass hårt får man jobba för att få fart på Sportsmart?
Petta, maila mig konto nr för anmälningsavgiften till bandagarna. Jag vill vara med och leka!
Jag kommer köra mkt gata och vill gärna ha ett däck som får temp relativt enkelt men samtidigt funkar fint för lite hårdare och bankörning. Hur pass hårt får man jobba för att få fart på Sportsmart?
Sportsmart beställda, tack för hjälpen grappar!Mina Sportsmart blir varmare bra mycket snabbare än K3orna. De har dessutom något lägre arbetstemperatur och våtgreppet är oerhört mycket bättre - jag har fått sådana där spännande sidorförflyttningar på gata med K3orna. Annars vet jag folk som kör både Michelin Power Pure och deras 2CT.
Tom på Hojdack.se är annars himla trevlig och en riktig fena på det här om man vill diskutera av sig, dock gissar jag att han också skulle säga Sportsmart.
Svårt med hemmalack men betydligt lättare att foliera om det är små prylar. De nya folien från 3M har ju små hål i sig så det blir inga bubblor.Funderar på att hemmalacka lite kåpdelar, är det möjligen någon som har originalplastdelar till en -12:a att sälja?
PM:a gärna
/P
Funderar på att hemmalacka lite kåpdelar, är det möjligen någon som har originalplastdelar till en -12:a att sälja?
PM:a gärna
/P
Svårt med hemmalack men betydligt lättare att foliera om det är små prylar. De nya folien från 3M har ju små hål i sig så det blir inga bubblor.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|