En liten Hynda ska ni få slåss mot iallfall!!!!
P.s Cashbacks dagar är grymma! Väldigt lite Jadda Jadda och massa köra!
Ja deras dagar brukar vara kanon, så det blir en utmaning att göra det ännu bättre!
En liten Hynda ska ni få slåss mot iallfall!!!!
P.s Cashbacks dagar är grymma! Väldigt lite Jadda Jadda och massa köra!
Har Du höjt den bak också, upplever Du hojen orolig i ingången eller vill Du träna broms in i kurva? :nyfiken Förresten - är det någon av Er som har koll på svingarmsvinkeln med hojen körklar utan förare? Är lite nyfiken på hur aggressivt BMW levererar sin hoj i f t t ex min GeishaHockenheimring imorgon! Har precis justerat gaffeln till 0mm uppstick så får vi se hur det funkar. Ska bli kul att köra här igen, var ett år sedan senast.
@DrZ. Stackare! lider verkligen med dig
Noll uppstick, sitter du på någon het info? Eller tänkte du bara prova att köra chopper ett pass?![]()
Har Du höjt den bak också, upplever Du hojen orolig i ingången eller vill Du träna broms in i kurva? :nyfiken Förresten - är det någon av Er som har koll på svingarmsvinkeln med hojen körklar utan förare? Är lite nyfiken på hur aggressivt BMW levererar sin hoj i f t t ex min Geisha![]()
Det verkar vara styrlagret som måste efterdras, tycker jag kan känna ett spel mellan gaffelkronan och ramen när jag bromsar flera gånger.
Smc körning på gelleråsen=byta tillbaka till orginal ljuddämpare eller funkar ett ackra slipon? Jag tycker den låter väldigt tyst, men kommer det bli trubbel tro?
Smc körning på gelleråsen=byta tillbaka till orginal ljuddämpare eller funkar ett ackra slipon? Jag tycker den låter väldigt tyst, men kommer det bli trubbel tro?
Detta görs normalt på års-servicen, och det var den punkten som de på verkstaden poängterade att den verkligen måste göras. Övrigt som att byta vätskor, belägg och övriga slitdelar kunde jag få göra själv men detta var prio.
Jo, men jag har nytt lager och jag är osäker på om han justerade in det rätt från början, det började skaka nästan direkt.
Huga!!!
Och jag som har köpt nya Brembo HP skivor fram :-O
Kan vibrationer orsakas av styrlagren oxå? Sanningens minut kommer om en knapp vecka på Mantorp då...
Hej på er!
Har kommit till insikten att det är dags att göra något åt framvagnen på Beemern, dock finns det ju en uppsjö av alternativ och prisklasser.
Vad har ni för erfarenheter av gaffelbyten, Byta rubb och stubb? Köpa ett öhlins kit? Shimsa orginal? Vilka märken är värda att hänga i julgranen?
Cheers.
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |