Bandag för BMW S1000RR-tråden - Nuläget 130426. 10 platser kvar!
Kom igen nu ni som står på "Övriga som anmält intresse"! Missa inte platserna!
Jag har varit på möte med BC, Klotgren och Cajback i början på veckan och diskuterat detaljer i upplägget. Mycket handlar om att få allt att fungera men även div mervärden och roliga grejer för er deltagare. Jag kommer hålla på en del saker som vi inte vill skvallra om än - men ni kommer gilla upplägget!
En sak som naturligtvis skall fram är att vi har en fenomenal fotograf i Mr Klotgren som kommer fotografera under dagarna och dela med sig av bilderna utan extra kostnad! Stora filer för stora fina bilder!
Nu finns det alltså 10 platser kvar exakt. Jag har fortfarande namn på listan längst ned som jag ser som självklara och gärna vill träffa "in real life" efter att bara ha ordat här på tråden. Hoppas verkligen ni kan komma!
Alla som vill anmäla sig skickar mig ett pm eller mail till
peterpan@live.se och skriver namn, SH-nick samt er riktiga mailadress. Ni får då ett mail tillbaka med instruktioner för anmälningsavgift plus att jag vill ha lite mer info från er vilken grupp osv ni vill köra i. Missa inte årets körning och möjligheten att träffa den största samlingen S1000RR-förare som hittills samlats!
UPPLÄGG:
Gelleråsen
12-13 augusti i samarbete med Cashback Racing. Allt spikat o klart!
Alla S1000RR ägare kan delta oavsett vana av bankörning.
Transponder till 30 förare finns tillgängligt. (Flera vet jag har Laptimers så det kommer räcka långt)
2 dagar, inklusive grillning och föreläsningar relaterat till S1000RR under dagarna. Lunch ingår båda dagarna.
Niklas Cajback och Mats Backman från Pro Superbike, Peter Lindén samt flera vassa förare på plats för med råd om körteknik, utrustning och spårval. David "Svensken" Andersson och Eric Lindroth har sagt att de är intresserade av att vara med.
Däckservice och tillbehör från Alpha Racing till S1000RR på plats via Bactor (Backman racing).
Möjligt till sprintrace utreds.
MERVÄRDE - dvs föreläsare, instruktörer, fotograf på banan, mekaniker/råd och tävlingsförare med erfarenhet på S1000RR som kan hjälpa både de som är första gången på bana o de som är Melandri-wannabee. Föreläsare blir Peter Lindén, jag själv när det gäller att bygga om från gata till bana och vi inväntar även fler förslag på föreläsare från samarbetspartners.
Pris blir 2500 kr för 2 dagars körning, del i box, 2 luncher, grillning, föreläsningar mm. Anmälningsavgift 1000 kr.
Fyll gärna på denna lista också, det är kul att se hur många som vill vara med. Leta upp senaste svaret på detta inlägg, skriv in ditt nick i listan nedan, klipp bort "Quote" före o efter denna text i ditt svar så all text blir kvar.
Alla som det står KLAR på har betalat anmälningsavgiften och har en plats på eventet!
Mvh Peter
KLARA:
1. Peter Pan.........................KLAR
2. Weber.............................KLAR
3. S.an.d.m.a.n....................KLAR
4. 2hjulkul ..........................KLAR
5. Capoeira-R1.....................KLAR
6. Bo Backman.....................KLAR
7. Björn Enghag....................KLAR
8.Try ................................KLAR
9.Micke "Hilding"...................KLAR
10.MickeR ...........................KLAR
11.Rootofevil........................KLAR
12.Mats Backman..................KLAR
13. The Knight .....................KLAR
14. Molzzon..........................KLAR
15.Zacke.............................KLAR
16.TeddyTwoFace..................KLAR
17.TV..................................KLAR
18.Michey ...........................KLAR
19.PeBro..............................KLAR
20.Killersnail........................KLAR
21.Niohundrasexton ..............KLAR
22.Cadludde ........................KLAR
23 PXX................................KLAR
24.Neonman.........................KLAR
25.Hultqvist ........................KLAR
26.maz-ze...........................KLAR
27.K.Lundqvist......................KLAR
28. dabringer.......................KLAR
29.T Färlind.........................KLAR
30. ANTE L...........................KLAR
31. Jan Lundmark..................KLAR
32. Joggen...........................KLAR
33. asg888...........................KLAR
34. Jon................................KLAR
35. Kent..............................KLAR
36. Yusse.............................KLAR IDAG!
ÖVRIGA SOM ANMÄLT INTRESSE:
1. Tob3
2.Galne Dansken
3.Captain slow
4.#21
5.Dfused
6.Thomas
7.Iridium
8. R Nilsson
9. Andre_A
10. Zebbh
11.