Det verkar som alla har bättre saker för sig än att hänga här
Tänkte passa på och rekommendera inköp av K.tech stötdämpare samt schimsade original fjädringar med K-tech fjädrar. Detta kitt köpte jag av Bactor under BMW dagarna på åsen. Jag hade under säsongen känt ett par gånger att framgafflarna bottnade ur och det var obehagligt så i jakten på de sista sekunderna var jag beredd att lätta på plånboken ( saknar man talang så köper man det
) Som alla andra så sneglade jag på Öhlins kitt men insåg att min fru skulle skära av mig båda testiklarna om jag spenderade närmare 30.000 på hojen.
Under BMW dagarna så testade jag K-tech lösningen som Mats och Pelle på Bactor monterade på hojen under ett tält när det ösregnade medan jag satt och lyssnade på massa intressanta föreläsningar och käkade korv.
Dagen därpå körde jag med de nya dämparen och fjädringarna på Åsen och fick ett enormt förtroende för hojen vilket resulterade ett kap på mer än två sekunder på personbästa tiden. Detta ledde till ett spontan köp av kittet som satt på hojen till halva priset av vad Öhlins skulle kosta. Nu senast så lyckades jag även kapa varv tiderna på Mantorp med närmare 3 sekunder.
Så är man sugen på byta fjädringen på sin hoj så tycker jag att K-techen funkar utmärkt.