Tack Ese!Röret från ljuddämparen har yttermått d=60mm. (har ett löst system för 2011 men det är väl samma i alla årsmodeller, 2009-2012?)
Tack Ese!Röret från ljuddämparen har yttermått d=60mm. (har ett löst system för 2011 men det är väl samma i alla årsmodeller, 2009-2012?)
Ska snart slänga på PP-Tuning rearsets (ej raceväxlat då jag aldrig vänjer mig vid det)
Aldrig gjort det tidigare, nåt speciellt att tänkta på eller är det enkelt?
Har Arrow helsystem där sliponet kommer ut under höger fotpinne. Hoppas att det inte är nå problem o få plats heller. Läst att visa fotpinnar inte riktigt passar då.
Hur förändras hojens egenskaper om jag ändrar bakhjulets dimensioner från original 190/55 till:
1. 180/55
2. 190/50
Hur förändras hojens egenskaper om jag ändrar bakhjulets dimensioner från original 190/55 till:
1. 180/55
2. 190/50
Varför frågar du? Är du bara nyfiken eller har du hittat bra begagnade däck?
Edit: Och varför är du inte anmäld till S1000RR-bandagarna 4-5 augusti!!!!!???
1290 var inget för mig. S1000RR skare va!
Bara så ni vet...
?? Vad menas??
Jag har precis köpt nya däck o valde original 190/55 men såg att de hade erbjudande som var bättre med de andra profilerna.
Jag kör ju varken bana, racetempo eller racedäck så det lär spela mindre roll.
Har haft Michelin Pilot Road 2 senaste gångerna o de funkar utmärkt för mitt tempo på gatan.
Har för mig att jag provade 180 på Gixxern o den blev mer lättsvängd.
Jag har precis lyckats övertyga familjen om vikten av att lägga mycket pengar på en hoj till bara mig med ABS o Traction Control samt nya stövlar, hjälm, handskar, drivpaket och däck, så att komma nu med en ny räkning för S1000RR dagarna är att utmana ödet en aning.....
Men kanske nästa år
Haha, jag är precis likadan. Ska det låta så där? Konstig vibration m.m. Har övertygat mig själv att allt är som det ska och att jag bara nojar i onödan.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|