Modde
KLUBBLÖS
Aj fan, det där lät inge vidare...
Så fick jag oxå testat en 1200 GS årsmod 07.
Hm lite kluven är man allt och lite omställning att prova en sån från att alltid kört sporthoj.
Känndes skumt med så brett styre.Blinkersreglage knapparna kunde varit lite bättre.
Annars en ganska ok känsla.Kändes lite som man skulle tippa i kruvorna och även på grusiga vägar men det är nog bara känslan av att den är så lättmanövrerad.
Så fick jag oxå testat en 1200 GS årsmod 07.
Hm lite kluven är man allt och lite omställning att prova en sån från att alltid kört sporthoj.
Känndes skumt med så brett styre.Blinkersreglage knapparna kunde varit lite bättre.
Annars en ganska ok känsla.Kändes lite som man skulle tippa i kruvorna och även på grusiga vägar men det är nog bara känslan av att den är så lättmanövrerad.
Ahh.... tyckte jag kände igen burkarna när jag såg utblåsen. (har kört Ducati i många år och kommer nog att sakna den sången)?
Kväll alla! Ny i Bumsen-tråden och köpte och hämtade min Bumsen idag. Trodde inte jag skulle köra en sådan, men men sent ska ju syndaren vakna.
Blev t.o.m hämtad dessa ca 5-6 milen från mitt hem för att sedan hämta hojen. Men när jag väl skulle köra hem, var plötsligt avståndet till mitt hem och köpstället minst dubbelt så långt. Hmmm undrar hur det kan ha gått till??
Grattis grattis. Det där är en gammal goding! Där kommer du få många sköna mil i sadeln!
BMW har byggt en endurance-racer med boxermotor. 140Hk och 195 kg fulltankad. Den lär även byggas en gatversion inom kort. Jag är dock lite kluven ang utseendet.
BMW har byggt en endurance-racer med boxermotor. 140Hk och 195 kg fulltankad. Den lär även byggas en gatversion inom kort. Jag är dock lite kluven ang utseendet.
Källa:
http://www.motorcyclists-online.com/o1_626_BMW-SportBoxer---Soon-on-roads.html
Jag noterar konventionell framgaffel, radialbromsar och att motorn ser relativt smal ut på bilden.
Källa:
http://www.motorcyclists-online.com/o1_626_BMW-SportBoxer---Soon-on-roads.html
Telelever... se bifogad fil.Nä, det där är nog en telelever, inte skulle dom montera en konventionell gaffel?
Möjligen USD men det är det inte.
Motorn har nog smalare ventilkåpor, har själv tyckt att det måste gå att kapa flera cm på mina...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|