Så blev det men iomed rixbanken flaggar för att sälja obligationer så kommer dom långa räntorna sticka iväg, dessa är ju fortfarande väldigt låga sett till 6-8-10 år. Det blir ju som en dubbel räntehöjning typ 2*0,5%Alla räknar med höjning av styrräntan till 3% nu kl 11.
Och efter det ytterligare 0.25-0.50.
Om en timme vet vi iaf det första.
Ujuj. Alltmer nöjd med min lånesituation men med en växande oro för folk runtikring...Alla räknar med höjning av styrräntan till 3% nu kl 11.
Och efter det ytterligare 0.25-0.50.
Om en timme vet vi iaf det första.
Undrar hur många inlägg i denna tråd som handlar om hur lite lån man har. ?
Guilty as charged...Undrar hur många inlägg i denna tråd som handlar om hur lite lån man har. ?
Exakt, och på dig följde snart ännu en till.Vilka lån?
Undrar hur många inlägg i denna tråd som handlar om hur lite lån man har. ?
Låt mig va'!!Exakt, och på dig följde snart ännu en till.
Det här är som en dold vem tjänar mest tråd.
Jag har för egen del mätt mina lån i relativa termer de senaste kanske fem åren i min mega-excel fil så jag håller koll på min skuldkvot. Om man har lån är ju inte en fråga egentligen.
Men skulle man redogöra för läget i landet baserat på vad folk skriver här så skulle man nu kunna konstatera att ingen fara, alla är redan skuldfria, sverigedemokratiska motorcyklister så allt är i sin ordning.
Inte alla.Exakt, och på dig följde snart ännu en till.
Det här är som en dold vem tjänar mest tråd.
Jag har för egen del mätt mina lån i relativa termer de senaste kanske fem åren i min mega-excel fil så jag håller koll på min skuldkvot. Om man har lån är ju inte en fråga egentligen.
Men skulle man redogöra för läget i landet baserat på vad folk skriver här så skulle man nu kunna konstatera att ingen fara, alla är redan skuldfria, sverigedemokratiska motorcyklister så allt är i sin ordning.
Ja och att det är väl inte lika roligt att skriva att man har sju miljoner i lån och 3,5% i ränta. Då kanske man inte skriver något alls.Kanske beror på åldern på de som är aktiva här.
Nja USA släppte siffror som säger att inflationen inte minskar osm dom tänkt o då kommer mera ränte höjningar..Vetefan vad man ska tro.... Om ngn såg agenda i söndags med nya riksbankchefen så inser man att de har noll koll själva. Med det sagt så tror jag att räntorna kan justeras ned igen tämligen fort....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|