Så blev det men iomed rixbanken flaggar för att sälja obligationer så kommer dom långa räntorna sticka iväg, dessa är ju fortfarande väldigt låga sett till 6-8-10 år. Det blir ju som en dubbel räntehöjning typ 2*0,5%Alla räknar med höjning av styrräntan till 3% nu kl 11.
Och efter det ytterligare 0.25-0.50.
Om en timme vet vi iaf det första.
Ujuj. Alltmer nöjd med min lånesituation men med en växande oro för folk runtikring...Alla räknar med höjning av styrräntan till 3% nu kl 11.
Och efter det ytterligare 0.25-0.50.
Om en timme vet vi iaf det första.
Undrar hur många inlägg i denna tråd som handlar om hur lite lån man har. ?
Guilty as charged...Undrar hur många inlägg i denna tråd som handlar om hur lite lån man har. ?
Exakt, och på dig följde snart ännu en till.Vilka lån?
Undrar hur många inlägg i denna tråd som handlar om hur lite lån man har. ?
Låt mig va'!!Exakt, och på dig följde snart ännu en till.
Det här är som en dold vem tjänar mest tråd.
Jag har för egen del mätt mina lån i relativa termer de senaste kanske fem åren i min mega-excel fil så jag håller koll på min skuldkvot. Om man har lån är ju inte en fråga egentligen.
Men skulle man redogöra för läget i landet baserat på vad folk skriver här så skulle man nu kunna konstatera att ingen fara, alla är redan skuldfria, sverigedemokratiska motorcyklister så allt är i sin ordning.
Inte alla.Exakt, och på dig följde snart ännu en till.
Det här är som en dold vem tjänar mest tråd.
Jag har för egen del mätt mina lån i relativa termer de senaste kanske fem åren i min mega-excel fil så jag håller koll på min skuldkvot. Om man har lån är ju inte en fråga egentligen.
Men skulle man redogöra för läget i landet baserat på vad folk skriver här så skulle man nu kunna konstatera att ingen fara, alla är redan skuldfria, sverigedemokratiska motorcyklister så allt är i sin ordning.
Ja och att det är väl inte lika roligt att skriva att man har sju miljoner i lån och 3,5% i ränta. Då kanske man inte skriver något alls.Kanske beror på åldern på de som är aktiva här.
Nja USA släppte siffror som säger att inflationen inte minskar osm dom tänkt o då kommer mera ränte höjningar..Vetefan vad man ska tro.... Om ngn såg agenda i söndags med nya riksbankchefen så inser man att de har noll koll själva. Med det sagt så tror jag att räntorna kan justeras ned igen tämligen fort....
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|