Brno

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Grymt kul race. Att Sete skulle va grym idag visste vi, men har Honda börjat spara på soppan nu också? :)

Biaggi överraskar igen, som sagt riktigt grym när han ger sig fan på att vrida på rullen.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Hur kan någon inte älska Loris Capirossi efter det här? Hojen studsar hoppar och gungar precis hela tiden! Det där är verkligen att köra skiten ur en motorcykel...
Säger bara att Honda måste ta tillbaka honom för då kommer det gå seriöst fort nästa år.

Och Kejsaren....efter en katastrofal helg så får han till det på racet och smyger fram genom fältet nästan ända fram,fan att han inte hade kontakt med täten redan från början, då hade han vunnit racet. Det är en fröjd att se honom köra om folk, hur säkert och snyggt som helst.

Som sagt ganska intressant att någon som är helt slut som roadracingförare enligt vissa, ligger tvåa i VM.... :hihi

Och Sete...idag tyckte jag synd om honom, han kör fanimej bra hela helgen och så händer detta.

Last edited:

homerone

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg 390
Kan inte hjälpa det men jag är svag för Biaggi. Grym uppkörning och så länge han är före Hayden så är jag lycklig. Coolt att börja polera upp bucklan. :D

Nicko@K.A.P

"Inte riktig funtad..."
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Ras
Fillee skrev:
Sete är nog lagom glad nu :banana

*s*
Han kan inte acceptera o loosa på "sin" race helg så han skyller på soppatorsk.
Synd att man aldrig kommer få reda på vad som "egentligen" hände, om det hände ngt överhuvud taget vill säga...

Som ngn sa:
Jag älskar o hata Sete

relentless

Medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
R6RR 2008
Nicko@K.A.P skrev:
*s*
Han kan inte acceptera o loosa på "sin" race helg så han skyller på soppatorsk.
Synd att man aldrig kommer få reda på vad som "egentligen" hände, om det hände ngt överhuvud taget vill säga...

nåt måste ha hänt ... 2 bättre än utan poäng.. måste varit soppan eller nåt mekaniskt..

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Chris Ash skrev:
Hur kan någon inte älska Loris Capirossi efter det här? Hojen studsar hoppar och gungar precis hela tiden! Det där är verkligen att köra skiten ur en motorcykel...
Säger bara att Honda måste ta tillbaka honom för då kommer det gå seriöst fort nästa år.

Och Kejsaren....efter en katastrofal helg så får han till det på racet och smyger fram genom fältet nästan ända fram,fan att han inte hade kontakt med täten redan från början, då hade han vunnit racet. Det är en fröjd att se honom köra om folk, hur säkert och snyggt som helst.

Som sagt ganska intressant att någon som är helt slut som roadracingförare enligt vissa, ligger tvåa i VM.... :hihi

Och Sete...idag tyckte jag synd om honom, han kör fanimej bra hela helgen och så händer detta.
Det kunde inte ha slutat bättre:

• Biaggi kör genom fältet (förbi Hayden) ända fram till en pallplats och tar täten i tabellen efter Rossi.

• Gibernaus blonderade bimbo i depån ser ut som en fågelholk när Gibbers börjar köra på gräset och blir poänglös.

• Capirossi blir tvåa och visar hela världen att han är värdig försteförare i vilket team som helst. Vilken syn när han närmade sig på tvären bakom Gibernau och Rossi i en av de sista kurvorna. Yeah!!!

Nästa år vill jag se:

• Capirossi hos HRC
• Rossi hos Ducati
• Roberts hos AMA
• Nakano hos Gresini
• Gibernau hos Suzuki

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Såld, senast Speed Triple -02
Zee skrev:
Soppatorska Sete? :lol

Fifan va dåligt!

Jag älskar o hata Sete!

:rofl Kan bara hålla med! Gillar inte karln alls... Såg live på Sachsen och satt i den kurvan han glömde bromsa på sista varvet! :banana Då var det fest!!!

Last edited:

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Nyteknik skrev:
Nästa år vill jag se:

• Capirossi hos HRC
• Rossi hos Ducati
• Roberts hos AMA
• Nakano hos Gresini
• Gibernau hos Suzuki
Jag skulle vilje se Ellison med en bättre styrning också. Han har kört bra hela helgen och idag hängde han med Xaus och Rolfo innan något hände på femte varvet (2.06). Efter det körde han långsammare resten av loppet.

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...