Brudar som kysser varandra = lättfotade?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Okej. Haha, här trampade jag visst på en öm tå (eller ett ömt bär kanske). :hihi
Visst kan jag skita i det, men nu var det ju faktiskt så att jag frågade och det hade varit lika enkelt att svara, "Det har du inte med att göra" som att svara spydigt. :)

Varför är jag enkekspårig om jag frågar vad du får ut av att hålla på med en tjej? Handlade inte tråden om det?

Nej, inte särskilt ömt.
Jag syftade inte på att du frågade vad jag fick ut av det, utan på att du skrev homo. Måste jag vara homo, alltså helt uteslutet intresserad av tjejer, för att jag experimenterar? Det var det jag ansåg vara enkelspårigt.
Och för den delen var det inte meningen att vara spydig heller, jag är väl lite vulgär i uttrycken, helt enkelt.

[YOUTUBE-ID]1hPxGmTGarM[/YOUTUBE-ID]

Haha, rätt rolig liknelse! :D
Var som sagt inte meningen att låta så kinkig.

Last edited:

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Jag menade ungefär att jag tycker det är en rolig grej då och då... Ungefär som att jag bara tycker det är roligt att köra på bakhjulet då och då. Inget jättestort intresse, men kan vara kul att testa ibland för att se hur det går.

Men om du vill veta hur det går så är du väl nyfiken på tjejer då? Varför inte bara säga det?

Herregud vilket hymlande! Jag har själv varit ihop med 2 tjejjer ( NEJ! INTE SAMTIDIGT!) som var bi och som båda tyckte att antingen har man en tjej eller en kille, otrohet e samma sak oavsett vad.

Men som tråden handlade om...i de flesta fall för uppmärksamhet...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men om du vill veta hur det går så är du väl nyfiken på tjejer då? Varför inte bara säga det?

Herregud vilket hymlande! Jag har själv varit ihop med 2 tjejjer ( NEJ! INTE SAMTIDIGT!) som var bi och som båda tyckte att antingen har man en tjej eller en kille, otrohet e samma sak oavsett vad.

Men som tråden handlade om...i de flesta fall för uppmärksamhet...

Amen har ni läsförståelsesvårigheter?
JAG HAR REDAN skrivit att jag antagligen är nyfiken.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nej, men förlåt så mkt då! Försökte föra tillbax tråden till vad den handlade om...
Men jämför man det med att köra bakhjul med hojjen så...

Det var en liknelse, för att jag försökte få er att förstå att det inte är något jag intresserar mig överdrivet för. Men men.
Tråden ska inte handla om mig, så lägg ner nu.

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Det var en liknelse, för att jag försökte få er att förstå att det inte är något jag intresserar mig överdrivet för. Men men.
Tråden ska inte handla om mig, så lägg ner nu.

Så sant! O som jag faktiskt oxå skrev så gör du vad du vill!:tummenupp
<END SWISH CITAT>

Men varför e det då så att tjejhångel upphetsar en del killar men killsex hade förmodligen inte gjort detsamma med tjejer? Tjejsex är inte otrohet osv. Pga uppmärksamheten? (O varför gör man det isf om det från början var för att killen INTE skulle bli sotis?) För att tjejsex förekommer i 99% av alla P-rullar medans killar e en egen nisch?

Får nog hålla med Money (efter diskussion med tjejen) enbart för uppmärksamheten vilket sågar vissa tjejers inlägg vid ankeln...

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Så sant! O som jag faktiskt oxå skrev så gör du vad du vill!:tummenupp
<END SWISH CITAT>

Men varför e det då så att tjejhångel upphetsar en del killar men killsex hade förmodligen inte gjort detsamma med tjejer? Tjejsex är inte otrohet osv. Pga uppmärksamheten? (O varför gör man det isf om det från början var för att killen INTE skulle bli sotis?) För att tjejsex förekommer i 99% av alla P-rullar medans killar e en egen nisch?

Får nog hålla med Money (efter diskussion med tjejen) enbart för uppmärksamheten vilket sågar vissa tjejers inlägg vid ankeln...

Jag har ju iaf lärt mig att om man inte läser inlägget ordentligt får man sota för det rejält. En liten läxa.

Hade jag varit tillsammans med en bi-kille hade jag ju ansett att han var otrogen oavsett om det var med en tjej eller en kille. Det ska väl inte spela någon roll VEM han är med?
Och jag vet inte.. Är inte den enda sortens uppmärksamhet man får, om man hånglar med en annan tjej ute, bara några enstaka trånande blickar? Men mestadels den mindre sortens trevliga blickar, från andra tjejer?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Amen har ni läsförståelsesvårigheter?
JAG HAR REDAN skrivit att jag antagligen är nyfiken.

Men hur många gånger kan man vara nyfiken på samma sak? Det låter ju som om du gör det lite då och då. Varför inte bara komma ut ur garderoben och erkänna för dig själv att du är bi?

Hur många killar tror du har doppat veken i en annan kille bara för att de är nyfikna? Nej, då är man bög eller bi. Vi andra får allvarliga hulkningar bara av tanken.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men hur många gånger kan man vara nyfiken på samma sak? Det låter ju som om du gör det lite då och då. Varför inte bara komma ut ur garderoben och erkänna för dig själv att du är bi?

Hur många killar tror du har doppat veken i en annan kille bara för att de är nyfikna? Nej, då är man bög eller bi. Vi andra får allvarliga hulkningar bara av tanken.

Kanske för att jag vet bättre än du vart jag står?
Om 3 ggr under min levnadstid är "lite då och då" så fine.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Kanske för att jag vet bättre än du vart jag står?
Om 3 ggr under min levnadstid är "lite då och då" så fine.

Det är väl inte helt säkert att du gör iofs, man kan ibland ha svårt att inse saker och ting som är uppenbara för andra. Jag tror inte nån har nåt emot att du gör som du vill men det rimmar ju lite illa med att var straight och samtidigt vilja experimentera med samma kön.

Att blåneka och bli förbannad på sant flatmanér gör ju inte det hela mer förklarligt. Du måste ju förstå att varför man undrar är för att det liksom inte verkar finnas nån anledning till att göra det om man inte har nån mening med det. Sen har ju visserligen kvinnors beteenden alltid varit ett mysterium för män. :hihi

Apropå 'då och då' så var det inte mitt uttryck utan något du själv skrev:

Jag menade ungefär att jag tycker det är en rolig grej då och då... Ungefär som att jag bara tycker det är roligt att köra på bakhjulet då och då. Inget jättestort intresse, men kan vara kul att testa ibland för att se hur det går.

Last edited:

sailorboy

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2009
Hoj
1982, Yamaha, SR400
Är det inga snubbar här som har hånglat upp sina killpolare bara för att få tjejerna att göra likadant?

Någon? Ingen? Ööö... fan oxå...:glömdet

Det brukade vi göra iaf (nu snackar vi sena tonåren) Fast det var ju i samma veva som det började vara trendigt att vara gay, och man ville verka lite galen och extrem...
Efter ett tag kom vi iaf på att brudarna inte blev lika upphetsade av att kolla på två fulla tonårsgrabbar slaska mule, som vi blev av motsatsen... Plus att killar har jävligt stor och sträv tunga, dålig andedräkt och skäggstubb. Det var då vi insåg att vi var töntar (utom några av polarna, som insåg att dom var bögar), eller sk. attention whores (fast det uttrycket antagligen inte var uppfunnet då). Hursomhelst lade vi ner den taktiken...

Har faktiskt lite förståelse för att "straighta" tjejer hånglar upp varandra. Det är ju faktiskt sjukt trevligt att hångla med tjejer! Brukar göra det så fort jag kommer åt!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är det inga snubbar här som har hånglat upp sina killpolare bara för att få tjejerna att göra likadant?

Någon? Ingen? Ööö... fan oxå...:glömdet

Det brukade vi göra iaf (nu snackar vi sena tonåren) Fast det var ju i samma veva som det började vara trendigt att vara gay, och man ville verka lite galen och extrem...
Efter ett tag kom vi iaf på att brudarna inte blev lika upphetsade av att kolla på två fulla tonårsgrabbar slaska mule, som vi blev av motsatsen... Plus att killar har jävligt stor och sträv tunga, dålig andedräkt och skäggstubb. Det var då vi insåg att vi var töntar (utom några av polarna, som insåg att dom var bögar), eller sk. attention whores (fast det uttrycket antagligen inte var uppfunnet då). Hursomhelst lade vi ner den taktiken...

Har faktiskt lite förståelse för att "straighta" tjejer hånglar upp varandra. Det är ju faktiskt sjukt trevligt att hångla med tjejer! Brukar göra det så fort jag kommer åt!

:rofl :hihi :D :tummenupp

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Det enda som stör mig i denna tråd är att folk "råkar ha tvn på i bakgrunden och Tyra Banks råkar vara på"

Det är ju bara för gulligt program som tar upp sådant man måste veta.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati