Busa - moddar för banhoj?

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
GSXR1100R skrev:
Oscar är lite blyg, han bad mig att framföra utmaningen.

Du är enligt ryktet en väldigt snabb kille, du kanske t.o.m spöar lill-oscar med din V-Max på Anderstorp :tummenupp

Varvtider är ointressant, det blir road rasch med yxa och spikklubba i sann mid evil time, man mot man skall ni mötas.
Jag tror att Veronika-Gullan på sin V-max skulle ge pjOskar en match....
Vilken bana ska ni köra på....? Jag kör efter och filmar för bevisningens skull. Även kameror på varje hoj.......

Mano á mano. Let the best man win! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

..... kanske ska vi lägga utmaningen i en separat tråd .......
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mr K skrev:
Jag tror att Veronika-Gullan på sin V-max skulle ge pjOskar en match....
Vilken bana ska ni köra på....? Jag kör efter och filmar för bevisningens skull. Även kameror på varje hoj.......

Mano á mano. Let the best man win! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

..... kanske ska vi lägga utmaningen i en separat tråd .......
Årets mest hajpade battle, jag ringer Ladbrokes och tipsar om vad...
Konstigt att V-G har en Hayabusa -03 i sin avatartext men ingen i verkligheten.
 
Last edited:

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
V-Gurra skrev:
Kitt har man i fönster. Förresten har jag inte sett till nån utmaning från Oscar :confused:

MEN, Oscar, kom ihåg att det inte finns nån moderator du kan springa och gnälla hos väl på banan :tummenupp


Hahaha... Det var någon annan i tråden som erbjöd 100.000 spänn till Strider om han skulle lyckas köra fortare än honom med en arm på ryggen. Jag skrev då till GSXR1100R att man borde anta utmaningen samt hålla en vadslagning, för att sen dela på pengarna... :hihi ...men om du också vill vara med så blir det ju bara roligare. Fast jag får iof känslan av att det mest är snack från din sida... Skulle inte förvåna mig om du istället dyker upp med en 750RRRRRRRRRRRRR som egentligen är en 950RRRRRRRR........ :D

Hasplar man ur sig "Skulle bli förvånad om nån skulle spöa Busan på bana." så har man helt enkelt sjukt dålig koll, och man borde istället knipa käft! (pungt)
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
oscar skrev:
Hahaha... Det var någon annan i tråden som erbjöd 100.000 spänn till Strider om han skulle lyckas köra fortare än honom med en arm på ryggen. Jag skrev då till GSXR1100R att man borde anta utmaningen samt hålla en vadslagning, för att sen dela på pengarna... :hihi ...men om du också vill vara med så blir det ju bara roligare. Fast jag får iof känslan av att det mest är snack från din sida... Skulle inte förvåna mig om du istället dyker upp med en 750RRRRRRRRRRRRR som egentligen är en 950RRRRRRRR........ :D

Hasplar man ur sig "Skulle bli förvånad om nån skulle spöa Busan på bana." så har man helt enkelt sjukt dålig koll och man borde knipa käft! (pungt)
Handsken e kastad ...... antar V-Gullan utmaningnen?
Självklart .... eller ....?????
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ni vet att man kan betygsätta trådar va? Den här fick fem stjärnor av mig. :tummenupp

Jag satsar på V-Gurra för det lär ge mer pengar tillbaka. :D
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
oscar skrev:
Hahaha... Det var någon annan i tråden som erbjöd 100.000 spänn till Strider om han skulle lyckas köra fortare än honom med en arm på ryggen. Jag skrev då till GSXR1100R att man borde anta utmaningen samt hålla en vadslagning, för att sen dela på pengarna... :hihi ...men om du också vill vara med så blir det ju bara roligare. Fast jag får iof känslan av att det mest är snack från din sida... Skulle inte förvåna mig om du istället dyker upp med en 750RRRRRRRRRRRRR som egentligen är en 950RRRRRRRR........ :D

Hasplar man ur sig "Skulle bli förvånad om nån skulle spöa Busan på bana." så har man helt enkelt sjukt dålig koll, och man borde istället knipa käft! (pungt)
Då har Oscar utmanat V-G officiellt, nu återstår att se vem som är man eller har mus.
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Konstigt att inte v-gurra har svarat han verkar ju annars jämt vara inne på sh. Men men han kommer säkert anta utmaningen. :rolleyes:
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Goodstuff skrev:
Jag satsar på V-Gurra för det lär ge mer pengar tillbaka. :D
Jag satsar på pjOscar .... för jag vill ha pengarna tillbaka ..... hehe

Hur ska racet utföras? Snabbast på 10varv? Snabbaste varv av 10?
Hur ligger oddsen ....... V-gullan vs pjOscar?
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Oscar kan ju inte ge mer än 1,.05 gånger pengarna så det är det inte värt ur spelhänseende.

V-Gurra är kungen av humor, :Bugar , för jag sätter 100 kr på att han inte är seriös, eller ens finns.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
Oscar kan ju inte ge mer än 1,.05 gånger pengarna så det är det inte värt ur spelhänseende.

V-Gurra är kungen av humor, :Bugar , för jag sätter 100 kr på att han inte är seriös, eller ens finns.
Tänk på att blåtaktaren skall hålla i 10 varv, det gör att oddsen kan ändras, men 1,05 verkar rimligt, vinner V-G så är det en högoddsare utan dess like, man kanske skulle sätta en slant på V-G trots allt, 10:- gånger det oddset borde räcka till en ny Ärretta.

Tilläggas bör att det är vänster hand på ryggen och inte höger :nicka
 

Therudeboy

Guest
oscar skrev:
Fast jag får iof känslan av att det mest är snack från din sida... Skulle inte förvåna mig om du istället dyker upp med en 750RRRRRRRRRRRRR som egentligen är en 950RRRRRRRR........ :D

)



Tror inte att Gurra är Mavve!
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Alternativ vadslagning;

Sitter SH och skrattar åt Gurra, eller sitter Gurra och skrattar åt SH?


Mina pengar ligger på det sista alternativet.
 

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
Antingen är V-gurra 14år och drömmer om moppe, eller är det GSXR1100R som loggar in i annat namn :7peta

Kan man inte kolla på IP:et till den som är inloggad? (Det kan man på vissa forum har jag sett)
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
t-rex skrev:
Alternativ vadslagning;

Sitter SH och skrattar åt Gurra, eller sitter Gurra och skrattar åt SH?


Mina pengar ligger på det sista alternativet.
Antagligen båda alternativen, nog skrattar vi här med?
 

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Xtra Terrestrial 660
t-rex skrev:
Alternativ vadslagning;

Sitter SH och skrattar åt Gurra, eller sitter Gurra och skrattar åt SH?


Mina pengar ligger på det sista alternativet.

Jag tror att du har rätt, men vi har kul med. En av årets hittills roligaste trådar.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top