Busa - moddar för banhoj?

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
V-Gurra skrev:
Skulle bli förvånad om nån skulle spöa Busan på bana.

/VG

:rofl :fyllisar :Bugar

Förvånad över hur många svar tråden fått, underbart! :)
Kom igen Gurra, avslöja dig själv!
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kay skrev:
:rofl :fyllisar :Bugar

Förvånad över hur många svar tråden fått, underbart! :)
Kom igen Gurra, avslöja dig själv!
En riktig höjdartråd med personangrepp och ironi :D
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
på falkenberg(sveriges snabbaste bana) så varvade jag en busa ungefär vart 5e varv!!

....med en gat 125:a
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
kajlyl skrev:
på falkenberg(sveriges snabbaste bana) så varvade jag en busa ungefär vart 5e varv!!

....med en gat 125:a
hade V-gullan kört så hade han varvat dig var annat varv ..... om han hade fått säga det själv .....
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
kajlyl skrev:
på falkenberg(sveriges snabbaste bana) så varvade jag en busa ungefär vart 5e varv!!

....med en gat 125:a
Vem körde busan då, din mormor eller :D

Gat 125:a på falken i Kajyltempo är 59:eek:r, då skulle busan ramla omkull i kurvorna :rofl
 

V-Gurra

Vart tog kärleken vägen?
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Midnattssolens land
Hoj
Yamaha V-MAX såklart!
Grabbar, försök håll er till ämnet å tråden!
Visst, skitkul att ni är intresserade, men lekstuga kan ni fan leka någon annanstans.
Att den där gixr-snubben måste utmana mig för nån annans räkning var ju kul! Vågar han inte själv??
- kärring

Oscar! Nu e det du å jag!! Slut på snacket nu!
En egen tråd om detta kanske vore på sin plats?
Och kom ihåg att det inte finns nån moderator du kan springa till när jag varvar dig.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
V-Gurra skrev:
Grabbar, försök håll er till ämnet å tråden!
Visst, skitkul att ni är intresserade, men lekstuga kan ni fan leka någon annanstans.
Att den där gixr-snubben måste utmana mig för nån annans räkning var ju kul! Vågar han inte själv??
- kärring

Oscar! Nu e det du å jag!! Slut på snacket nu!
En egen tråd om detta kanske vore på sin plats?
Och kom ihåg att det inte finns nån moderator du kan springa till när jag varvar dig.
Hohohohoho det finns redan en tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=68429
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
V-Gurra skrev:
Grabbar, försök håll er till ämnet å tråden!
Visst, skitkul att ni är intresserade, men lekstuga kan ni fan leka någon annanstans.
Att den där gixr-snubben måste utmana mig för nån annans räkning var ju kul! Vågar han inte själv??
- kärring

Oscar! Nu e det du å jag!! Slut på snacket nu!
En egen tråd om detta kanske vore på sin plats?
Och kom ihåg att det inte finns nån moderator du kan springa till när jag varvar dig.


Jag ser fram emot att se dig förloora mot oscar på bana

en liten fråga hur mycket bana har du kört?
 

Garpe

semper in primis
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
Hojlös =(
Haha... En riktig salting den där gurra.. :rofl Kommer bräcka alla med sin svulstiga hingst :tungan
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Ok vi blåser liv i den här tråden då. Bästa sättet att modda en Busa för bana:
Plocka bort allt onödigt som är dit skruvat för att den ska vara bekväm och gat-laglig. Kasta skiten. Sen skruva bort all tung plast och skänk till Kina, dom har plast-brist och kan göra många kaffekoppar av ett kåpset. Släpp ur rovan ur ramen, den är ändå för tung och monetra den i en liten bil, tex Fiat 500. Eftersom ramen ändå står tom, prova smält ner den och se om det verkligen går åt så mycket energi, som alla säger gör aluminium dyrt. Hjul, gaffel och sving kan vara bra att ha ifall du råkar snubbla över en gammal katana som du vill fräscha upp lite. Rök en cigg och ta en bira. Motorn stoppade du ju i en liten tråkig bil som nu är lite roligare än vanligt så du behöver en ny. Köp gärna en liten lätt och vass sådan, t ex en kvartsliters 2-taktare, på 2 cylindrar. (Slipper köpa så många stift o sparar massor med kosing). Ring Erv Kanemoto o be han fila lite, har hört att han är duktig. Skaffa dig lätta fälgar typ 5.5x17 och 3.5x17, lätt sving och gaffel som passar den nya ramen. Skruva dit den nya lätta fina kolfibertanken och det superlätta kåpsetet i samma fina material. Sko hela härligheten med supermjuka slicks och du har den absolut ultimata banhojen!
Hmmm vänta lite... :rolleyes:
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Therudeboy skrev:
Detta måste bli av, så det händer nåt kul i trakterna!
Det kommer att bli av om jag bara får bekräftat från V-Gurkan att han har licens. Annars får vi ordna det också.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bollox skrev:
Ok vi blåser liv i den här tråden då. Bästa sättet att modda en Busa för bana:
Plocka bort allt onödigt som är dit skruvat för att den ska vara bekväm och gat-laglig. Kasta skiten. Sen skruva bort all tung plast och skänk till Kina, dom har plast-brist och kan göra många kaffekoppar av ett kåpset. Släpp ur rovan ur ramen, den är ändå för tung och monetra den i en liten bil, tex Fiat 500. Eftersom ramen ändå står tom, prova smält ner den och se om det verkligen går åt så mycket energi, som alla säger gör aluminium dyrt. Hjul, gaffel och sving kan vara bra att ha ifall du råkar snubbla över en gammal katana som du vill fräscha upp lite. Rök en cigg och ta en bira. Motorn stoppade du ju i en liten tråkig bil som nu är lite roligare än vanligt så du behöver en ny. Köp gärna en liten lätt och vass sådan, t ex en kvartsliters 2-taktare, på 2 cylindrar. (Slipper köpa så många stift o sparar massor med kosing). Ring Erv Kanemoto o be han fila lite, har hört att han är duktig. Skaffa dig lätta fälgar typ 5.5x17 och 3.5x17, lätt sving och gaffel som passar den nya ramen. Skruva dit den nya lätta fina kolfibertanken och det superlätta kåpsetet i samma fina material. Sko hela härligheten med supermjuka slicks och du har den absolut ultimata banhojen!
Hmmm vänta lite... :rolleyes:
Ja där ser man, det går altså att modda en busa så den blir en bandräpare :tummenupp
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Jag körde bana med min Busa när jag hade den. Gick väll hyfsat, men byt till stål spunnet!! Jag hade en rejäl nära döden upplevelse på min när bromshandtaget tog in till styret efter rakan i Falkenberg :död
Sedan så är det ju ingen banhoj. Det är många saker som skrapar i!!
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Nr:18 skrev:
Det kommer att bli av om jag bara får bekräftat från V-Gurkan att han har licens. Annars får vi ordna det också.

Kvittar väl om han har licens eller ej!? Kvittar mig iaf...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top