tror du det räcker med 360km/h?
Ja du, vet inte om de räcker, men de lär jag la märka
får ta ut bygget i öknen o hitta en raka på några mil
märker la om något trillar av eller den börjar vobla när man börjar närma sig 350km/h
nä så fort vågar jag då inte åka med denna 4 petarn, kanske om jag ska försöka mig på världsrekord i hemma byggd klinod
Jag har provkört hojen idag men bara max upp till 80km/h o kört en tur runt lilla Rävlanda, vart en upplevelse, fast alla hojar e man ovana vid i början innan man lärt känna dom, men har konstaterat 3 fel på hojen.
Fram stötdämparen för mjuk (behövs annan fram gaffel med hårdare fjäder)
Bakstötdämparen för mjuk (behövs renovera stötdämparen o hårdare fjäder)
utväxslingen för låg för bra acc, kör med 17/32 med 18tums däck ju
Kanske bytta till 38taggars bakdrev eller mitt 52taggars när jag ändå e i farten
hehe, som de e nu så kan jag köra på 1an o dra fullgas o de händer ingenting typp, den mulrar lite starkare med segt acc, men den vaknar inte till liv förens man drar in kopplingen o slirar, då accsar den grymmt mycke bätre, vaknar vid liv vid runt ca6000varv då börjar den svara bätre på gassen, svårt o veta vid vilket varvtal en för har ingen varvräknare en utan tar de på tjänn, den blir försenad o kommer komma om mellan 8-10 dagar
det blev inte den multimätaren jag bestälde, den fanns inte på lager tydligen så jag avbestälde den o tog bara en varvräknare till 16000varv med tempmätare + 1 magnet o fästa i framhjulet så jag kan få igång min trådlösa hastighetsmätare tills vidare, men den e bara graderad till 300
Minsta lilla ojämnhet i vägbarnan o hojen slår avgasystemet i asfalten
, låter inte gott när de skrapar på asfalten, ajaj säjer jag, stackars avgasystem, men ficksar jag så bakstötdämparen blir hårdare så har jag iallefall löst att den inte kommer slå i lika lätt
Nästa gång jag provkör en liten sväng så kanske jag kan försöka få med de på film, ska antagligen ut nästa vecka o provköra den längre
inga hastigheter över 100km/h i början men några acc blir de
inte de värsta men så där lagom