No worries! Tar faktiskt en sväng upp till hufvudstaden tors-sön. Kommer bo på 30min promenad från båten.
Tråkigt med effektförlusten, hoppas du finner en snabb lösning!
Bara att höra av dig så kanske du plus sällskap ev kan åke en tur med båten. Ska premiärstarta vilken kväll som helst.
Bidde det nån bänkning ...
Får vi veta om Din " Ingersoll&Rand " har trimmats ner till orginal effekt ??
Kan jag få rekomendera en Radfyra för Herrn ?
Yes, vi hittade felkällan. Proservice bänk visade sig visa väldigt lika nivåer i förhållande till Supertwins. Det var ju glädjande. Ungefär samma siffror på vrid och effekt den första referensbänkningen, innan vi började ändra i tänd- och bränslemapp. Det var en hel del strul med varvtalssignal mm men sedan fick Erik fart på allting, så vi kom att hålla på från morgonen till långt på eftermiddagen. "Tillbaks till lunch" skrev jag en lapp på min dörr på kontoret...Tjena...
Hördes inte brölandet ned till dig?
Original S&S600-Kammen är nog ännu mer det som är begränsande nu med de portade topparna, med det gav ändå en del vrid och mer hk, ännu fylligare vrid- samt effektkurva. Kurvorna ser ju ut som om man bänkat en turbodiesel, inte en svacka, konvext överallt. Nöjd men trött, får skriva mer imorgon.
Fina siffror! Tycker fortfarande att det är fantastiskt coolt att du har över 100 Nm från tomgång
Väldigt fina kurvor Vad var det som felades?
/Ingvar
Yes, vi hittade felkällan. Proservice bänk visade sig visa väldigt lika nivåer i förhållande till Supertwins. Det var ju glädjande. Ungefär samma siffror på vrid och effekt den första referensbänkningen, innan vi började ändra i tänd- och bränslemapp. Dök upp vid 9-rycket. Det var en hel del strul med varvtalssignal mm men sedan fick Erik fart på allting, så vi kom att hålla på från morgonen till långt på eftermiddagen. "Tillbaks till lunch" skrev jag en lapp på min dörr på kontoret...Jo tjena...
Hördes inte brölandet ned till dig?
Original S&S600-Kammen är nog ännu mer det som är begränsande nu med de portade topparna, med det gav ändå en del vrid och mer hk, ännu fylligare vrid- samt effektkurva. Kurvorna ser ju ut som om man bänkat en turbodiesel, inte en svacka, konvext överallt. Nöjd men trött, får skriva mer imorgon.
Är inne och läser en hel del, men skriver inte så ofta men du imponerar med dina färdigheter Hoppas du hittar igen dom förlorade hästarna.
För övrigt så steg HD-åkare några hack i mina ögon idag. Kan din sportster det här?
[YOUTUBE-ID]Fqgwo_WdyRo[/YOUTUBE-ID]
Härlig kurva och ännu härligare siffror.
Han verkar ha byggt om sedan jag var där för ett par säs sedan. Eller är det Riala numera t om? Sicken raket du fått till. Är ju helt galet med vrid och pulver.
/U
Nästa gång måste du ringa så jag kan skippa jobbet och kolla
Bra siffror! Nu kommer jag inte ha en chans att hålla i mig.. kunde ju inte gasa fullt senast heller
Satan så fina kurvor....vridet är...imponerande, to say the least.
Jag skulle väldigt gärna vilja se den kurvan också. Antar att den ligger i pdf-filen? När jag klickar på den så får jag dock inte upp något. Diskrimininering av oss macanvänadre eller?
Gött med mos
Jag skulle väldigt gärna vilja se den kurvan också. Antar att den ligger i pdf-filen? När jag klickar på den så får jag dock inte upp något. Diskrimininering av oss macanvänadre eller?
Spara ner filen på din dator, och se till att den heter Sportster.pdf så ska det funka.
Webbkläsaren luras att tro att det är en html fil och windows sparade den först som sådan för mig med.
Fast nu har Jörgen redan fixat den för oss halvt datorhandikappade, men .pdf filen gav en mycket läsbarare bild..
Tack! Jag var ute och åkte lite ikväll, men denna helg tänker jag försöka avhålla mig från körning och istället släpa fram hojlyften och sätta igång med kambytet. Solen kommer säkert skina ute
Klicka en gång till på bilden så du får upp den i eget fönster så blir den fullt läsbar.
Jeez...slutar du nånsin meka? Och med det sagt är det knappt jag vågar fråga om du har lust att hjälpa mig bota min ventilfobi och hjälpa/lära mig justera ventilerna på Preüssaren nån dag framöver?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|