Sjysst rulle. Hojen låter ju riktigt brutal!
Gott nytt år från mig (och Bosse (Busbo))!
(Paser hade inte ens provkört sin egen hoj innan Bosse var framme testade den )
Du imponerar alltid mest Pierre, tråden är är ju sjukt lång
Erik nervös, näe det är han inte.
Kool att luften funkar, jag hjälpte erik att få allt klart, skoj att se att det funkar som tänkt i kall väderlek.
Om du vill kan jag klippa ihop något om Cyren inte har tid.
Härligt med senaste hoj/bänk filmen !
Alltid kul och se tråden/hojen utvecklas och uppdateras.
Keep up
Jag hyllar vidare. Tack för att man får lära sig lite (nåja) teori här i tråden. Det är väldigt kul vid de tillfällen då något är begripligt.
Är du beredd att offra lite tryck på låg och mellan för att få mer på höga?
Kan du berätta lite om den så omtalade backpulsen? Var kommer den ifrån och vad händer?
Underbart projekt som aldrig stannar
Elfa kanske? De har i alla fall vääääldigt mycket elektronik/kontakter/mätredskap och så vidare...Är det förresten ngn som känner till var man kan köpa en liten smidig induktionsklämma? Har bara hittat biltemas, men inte sett hur liten och kvalitativ den är irl. Den den innovate-klämma jag köpte till LM-2:an funkar, men den ser ut som ngt sorts handträningsredskap för sjukgymnastik.Sjukt stor, får inte riktigt plats vid tändspolen med tanken monterad. Dessutom har klämman en så imposant segelarea att den riskerar att slita loss hela tändkabeln vid landsvägskörning.
Kolla med Elfa är mitt tips, de har vääääldigt mycket elektronik/kontakter/mätredskap och så vidare...
Tack, där började jakten, har lagt två timmar i deras webkalatog men har inte hittat ngn induktionsklämma alls tyvärr. Även sökt på Ebay.de och Ebay.global
Testa att ringa dem imorgon istället, upplever att deras katalog är krånglig som fan men att de ofta har kunnig personal som förstår och kan leta fram det du vill ha om du bara förklarar vad det är för något.
Ja det har du rätt i. Ska prova att ringa en vardag.
Gör så
Har letat runt lite på bland annat Ebay men hittar ingenting... Du skulle inte kunna förklara ungefär vad det är för en pryl och vad den heter på utrikiska? Känner att jag inte riktigt vet vad jag letar efter vilket brukar försvåra letandet då man inte vet när man funnit föremålet... Hittills har jag mest försökt begränsa mina sökningar till olika kategorier och sen jämfört bilder
Induction clamp, Induktionszange, Induktionsklemme, Induktion-klemme osv.
Finns en del tändinställningslampor med smidiga klämmor på Ebay, man kan ju köpa en sån och hiva strobolampan.
Aha, så det är i stort sett en tändinställningslampa utan lampan? För såna var betydligt lättare att hitta... Blir det mycket dyrare att göra så tro?
Förresten, hittade den här sidan:
http://www.hemomatik.se/
Där kanske du kan hitta något?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|