Mr.Steen
Gudomlig sporthojare
Håller tummarna för dig Jörgen
Håller tummarna för dig Jörgen
Ja det vart bra ljudtryck i Anderssons kaklade dynocell, grym dämpning i kakel
Men onekligen smidigt att hålla rent.
Så Danne Sundtsröms monster i en container måste få näsvingarna att flappra ännu mer.
Undras vad som hänt med Harleyportalen? Du skrev ju där med. Känns lite trist när ett forum där man skrivit så mycket och bidragit med byggtråd, bildert och allt, bara försvinner. Tack för det liksom... Ingen verkar veta vad som har hänt.
Ja jag ska hitta felet, bara att vara envis. Har lastat topparna i bilen ikväll, tänkte fara med dem till portaren imorgon.
Haha, du vet att det är amerikanskt gjutjärn när du måste lasta dom dagen innan avfärd eftersom det inte bara går att ta dom under armen när man lämnar lägenhetenHar lastat topparna i bilen ikväll, tänkte fara med dem till portaren imorgon.
Tack! Det ska vara oljiga tummar, de gör sig bäst när Otto, Rudolf och de andra djupingarna i motorhimlen tar ställning till om ärendet är värdigt en insats.Håller tummarna för dig Jörgen
Nu blir det insats tror jag!+1 x2 tummar
Låt oss säga så här, jag skulle bli orolig om Jörgen monterade dävertar bak på båten och började knyta öglor på Harleyn, för nu har det verkligen inte gått hans väg på ett tag, men jag tror att Jörgen besitter ett visst mått av norrländsk tjurighet....
Portalen är öppen igen. Jag tycker mig känna igen fenomenet att HP stänger ner nån vecka i början av varje sommar.
Haha, du vet att det är amerikanskt gjutjärn när du måste lasta dom dagen innan avfärd eftersom det inte bara går att ta dom under armen när man lämnar lägenheten
Lycka till
Vill bara flika in att mornarna innan jobbet framför datorn aldrig varit bättre sen jag började läsa din tråd
Lycka till med felsökningen på topparna, hoppas att det ger något
som sagt hoppas problemen ligger i topparna..
lycka till
mvh..
Nu har jag varit dålig på att följa den här tråden på sista tiden. Och den växer ju ganska snabbt.
Men visst är det din hoj som finns med på bilder på Metmachex hemsida?
http://www.metmachex.net/p3_10_10.htm
Hoppas att problemet med topparna rätar ut sig!
Tja, Jörgen
Är det ingen som försökt göra tvärt emot det vanliga istället för att stroka HD:na- utan försöka göra dom kortslagigare och få upp varven och göra de tåliga för högre varvtal.
Läste en del om Irving Vincent- en grundkonstruktion som man fortfarande vinner Battle of the twins med i AU och US och man tar ut 165hk utan att avliva dom. Konstruktionen är ju från 30-talet.
Med högre varv kommer ju transmissionen att tåla mer effekt.
Vad tror du?
/Wizz
Någon som testat att bygga om så man får insuget bakåt för båda cylindrarna det borde ge en del då man får raka inugningskanaler?
/Wizz
XR 750 hade det som original på sin tid.
XR 750 hade det som original på sin tid.
Fallenheten för strokning kommer nog mest av att det är det enklaste sättet att maxa ut volymen ur ett befintligt block.
XR1000 åsså.
Tyckte (och tycker) att de är skitcoola.
Dessvärre så var (och är) de sanslöst överprisade och underpresterande.
Jag kan fortfarande inte förstå varför de inte valt att bygga 883an med samma borr som 1200, men kortare slag.
Skulle gett lillasystern ett helt annat existensberättigande.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |