Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
För nytillkomna som inte orkar tittat tillbaks i tråden så är här två tidigare upplagda loggningar med förgasaren (HSR48) och Dynatektändningen. Alltså från tidigare i somras, före omportningen, då jag satte på förgasaren för att se om felet låg i sprutet. Samma färger som ovan, dvs lila är främre burken och svart den bakre, här ser man att det nu är lite skillnad. På loggningarna nedan är ju cylinderobalansen helt galen, sista bilden är alltså den senaste fullgasloggningen igen, med de omportade topparna. Så att ni kan se skillnaden.
Jag kan ju säga att det inta var mycket som Erik ändrade i insuget, det var frågan om ett par milimeter plast i botten på insugen som putsade bort. Känsliga saker helt klart. Tur man inte håller på med portning
Jag kan ju säga att det inta var mycket som Erik ändrade i insuget, det var frågan om ett par milimeter plast i botten på insugen som putsade bort. Känsliga saker helt klart. Tur man inte håller på med portning
Bifogat
Last edited: