Byggtråd: "Jörgens Sportster"

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
http://rapidshare.com/files/31995677/JK_s_s_s_1640.wmv

Kanske blir lättare om Jörgen editerar sitt första inlägg i tråden och lägger filmen där? annars kommer det bli ett jäkla letande :näsblod

Du hann med att svara DrGagg före mig! :hihi

Det kanske är smart att lägga denna och ev framtida filmer där? Fast de som vill se den kommer ju ändå fråga var den ligger... :va

Nåväl. Jag gör som du tänkte och lägger en extra länk till din film i första inlägget.

/J

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Verkar som man tvingas ladda ner nåt nerladdningsprogram?
Länken går inte att bara spara ned... :gnissla
Kan ni inte bara hosta filmen nånstans där man kan tanka ner den UTAN att behöva besudla sig med freeware?

Det är bara att klicka på nedladdningsvarianten "free" och sedan skriva in koden på nästa sida. Jag behövde då inte ladda hem ngt program.Tom en stockkonservativ datorfrånvänd förgasarkramare som jag klarade att ladda hem filmen! :tungan

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Verkar som man tvingas ladda ner nåt nerladdningsprogram?
Länken går inte att bara spara ned... :gnissla
Kan ni inte bara hosta filmen nånstans där man kan tanka ner den UTAN att behöva besudla sig med freeware?

Vill fabbo att jag lägger ner filmen på 8mm smalfilm istället? :pannkyss

SH ftp'n är nere och jag har ingen egen server så det här var det lättaste alternativet:tummenupp

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Det blir galet coolt det där asså. Blir det någon onsdagskörning denna vecka så man får se er tillsammans någon gång, du och hojen alltså ? :tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Ska försöka hitta ett alternativ! jag visste inte att man skulle behöva vänta :huvet

Det gick ju på blott 2-3 minuter att ladda ned för mig i fredags, så ingen skugga på dig Cyrén. Det verkar vara dagsnotering på den servern :gnissla.

Toppen om du hittar en bättre server! Lägg inte ned för mycket tid på problemet om du har annat du måste göra bara! Det är ju bara mottocyklar! ;)

/J

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Det blir galet coolt det där asså. Blir det någon onsdagskörning denna vecka så man får se er tillsammans någon gång, du och hojen alltså ? :tummenupp

Tack du!

Jag önskar att jag kunde på ons. Men det återstår för mig att hitta gaswajrar som passar 48:an, lite svarvning av distanser till min nya luftburk, anpassning av mitt gamla supertrapp-avgassystem så att det passar till denna motorn.

Det två sistnämda sakerna ska Jörgen B på Supertwin göra åt mig, han har inte tid förrän den 30.e. Så jag jagar gasvajrar och en ny pingelsoppakran under tiden.

Men den ska onsdagsåkas! :)

/J

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Det gick ju på blott 2-3 minuter att ladda ned för mig i fredags, så ingen skugga på dig Cyrén. Det verkar vara dagsnotering på den servern :gnissla.

Toppen om du hittar en bättre server! Lägg inte ned för mycket tid på problemet om du har annat du måste göra bara! Det är ju bara mottocyklar! ;)

/J

Snart kommer det en fetfaktura till dig! :mad:
:D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Vill fabbo att jag lägger ner filmen på 8mm smalfilm istället? :pannkyss

SH ftp'n är nere och jag har ingen egen server så det här var det lättaste alternativet:tummenupp

Nuså har jag sett!

Bra bild bra kamera bra redigering bra musik!

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Nää fy fan vilken skithoj, och som den låter!!

Jag skulle aldrig vilja äga något liknande, usch o bläää och den är säkert.. alldeles.. alldeles.. UNDERBAR.... :)

(bra musikval)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...