Kan du inte bara ta två badrumsvågar? det måste väl vara lättast? (Förutsatt att de är lika höga och att man har sydväst på sig? )
Jo det funkar ju om de är lika höga. Jag vågade inte nämna det, de flesta har ju bara en våg hemma så då är det ju lite pluspoäng att hitta en metod som är gratis har jag känslan av!
Ska fö bli kul att väga hojen så fort jag fått på avgassystemet. Så nyfiken på om jag kan ha lyckats hålla vikten på hojen trots motorbytet.
/J
Det är totalvikt som räknas!
Det går alltså att banta (tråkigt) eller motivera ett köp av kolfiberdojjor (roligt) eller nåt lätt race-ställ i känguruskinn och perforerat så det står härliga till!
Jo jag är väl medveten om det
Min egen vikt är rätt konstant, jag använder samma skinnställ som jag köpte 1987 som 20-åring, inte alla 39-åringar som kan komma i ett så gammalt ställ längre
/J
Jo det funkar ju om de är lika höga. Jag vågade inte nämna det, de flesta har ju bara en våg hemma så då är det ju lite pluspoäng att hitta en metod som är gratis har jag känslan av!
Ska fö bli kul att väga hojen så fort jag fått på avgassystemet. Så nyfiken på om jag kan ha lyckats hålla vikten på hojen trots motorbytet.
/J
Men ni gamgubbar behöver väl två vågar för att kunna mäta eran kroppsvikt? jag menar, de flesta vågarna går ju bara till 120/130 något sånt? Så ni borde ha två hemma!
Hörru din prepubertala spinkis! 90 väger 1.87 långa jag, en bra vikt på en lagom tjock man i sina bästa år som min namne "på taket" sade.
Hoppas att vi kanske kan fota lite i slutet av veckan om du vill? Avgasrören ska ju vara klara på tors om allt flyter!
Det ska nog gå att ordna! Jobbar hela veckan så jag har inga arbeten eller störande prov Ska försöka komma ihåg metallica cd'n också
Nu vill se en bild på hojen!
Tack!
Jag ska ringa Calle imorgen så får vi se när han har tid att fota. Tror att han kan ta bilder rätt snart vad jag förstod. Jag ska ut och påbörja inkörningen av henne en imorgonkväll när det är rent på E4an så att jag slipper rödljus och stillastående bilar.
/J
Imorgon kväll ska jag ut på en längre sväng.
Mvh
J
Tänkte på en sak.
Varför "sothoran"?
Fattar inte.
Språkförbistring?
Kulturskillnad?
Ring mig då, jag kommer antagligen vara i storstan på hoj under kvällen.
-@
Bara att gratulera! Det måste kännas riktigt gött att äntligen få gasa lite på henne
Det var bara ett kul namn jag kom på under en onsdagkörning för två år sedan: Hon har ju ålderdomlig motorkonstruktion, tvåventilat, en stor mekanisk trottelförgasarre med accpumpdärtill och därtill följande förbränning. Detta i jämförelse med de direktinsprutade plastinklädda elektroniskt styrda fyrventilade sporthojsmotorer som man åkte med. De sistnämda luktar mest het metall nar man ligger bakom dem och har ljus färg i avgasröret, min hoj doftar oförbränd bensin som en klassisk amerikanst V8:a och i krökarna är det svart som synden.
Det ska jag göra! Om det inte börjar regna förstås. Det kommer att bli monotont, mest alternerande gas-motorbroms de första milen.
Tack! Ja det är en skön känsla! Folk kollar efter en jätte-hoj när de hör biginch-mullret. Sedan kommer det en gubbe med en liten ponnyhoj som ser ut att sticka ut mellan skinkorna
bara dina fransar å cowboy hatten kvar
Well R6-punk, do you feel lucky?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring