Eru slirig på självaste långfredagen! Du kan vara lugn, sothoran får inte ställa upp mot din hoj ändå, det skulle räknas som pedofili och barnarov
Så gammal e hon väl ändå inte så att rappes hoj e barnarov
Jupp lite slirig Jäger o redbull e gott
Eru slirig på självaste långfredagen! Du kan vara lugn, sothoran får inte ställa upp mot din hoj ändå, det skulle räknas som pedofili och barnarov
Så gammal e hon väl ändå inte så att rappes hoj e barnarov
Jupp lite slirig Jäger o redbull e gott
Späda kolvar e de iaf
Jo supa e rolit. Jag tror jag ska ta en sängfösare nu när du säger sådär, Laffrojj fick de bli!
Kan inte undanhålla byggtrådens läsare detta: Jag hittade jag dessa sköna garvande tyska gubbar som plockar ut 64 rwhp ur en 8-ventilare från 1928! Maffigt ljud, tankväxel och skön stämning i garaget!
http://www.youtube.com/watch?v=tZawh_6oyqc
/J
maffigt nu vill jag höra din hoj jörgen! kräver ett torrgasljudtest
Om det är en "tillbehörs-varvräknare" kan den vara känslig för hur insignalen ser ut och du kan behöva ett lågpassfilter för att lugna ner nålen lite. Se http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3460446&postcount=3708 hur man enkelt gör ett eget för några kronor.Jag ska starta aset på lyften imorgon har jag tänkt. Så att jag kan testa att den nya mätaren tar emot hastighets- och varvräknarsignalen som den ska.
Men jag har ingen videokamera och Cyrén är på andra sidan atalanten, så du får nog hålla dig.
Jag ska starta aset på lyften imorgon har jag tänkt. Så att jag kan testa att den nya mätaren tar emot hastighets- och varvräknarsignalen som den ska.
Men jag har ingen videokamera och Cyrén är på andra sidan atalanten, så du får nog hålla dig.
Om det är en "tillbehörs-varvräknare" kan den vara känslig för hur insignalen ser ut och du kan behöva ett lågpassfilter för att lugna ner nålen lite. Se http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3460446&postcount=3708 hur man enkelt gör ett eget för några kronor.
/Ingvar
Kanske Hugin och Munin på tanken? Eller ett vikingaskepp med skelett ombord i full storm? Det vore najs. Lacka lite stereotypt nån gång.
Kanske Hugin och Munin på tanken? Eller ett vikingaskepp med skelett ombord i full storm? Det vore najs. Lacka lite stereotypt nån gång.
Äsch, så här ska det ju se ut..Kanske Hugin och Munin på tanken? Eller ett vikingaskepp med skelett ombord i full storm? Det vore najs. Lacka lite stereotypt nån gång.
Äsch, så här ska det ju se ut..
Inte ännu.. Hoppas på färdig hoj i slutet av april.. .Hur går det med 110"-satsen? Har du fått på grejorna?
Inte ännu.. Hoppas på färdig hoj i slutet av april.. .
Späda kolvar e de iaf
Jo supa e rolit. Jag tror jag ska ta en sängfösare nu när du säger sådär, Laffrojj fick de bli!
Liknar "Ingersoll&Rand" tycker jag!
Kolvkompressor? Det var det värsta!
Jaa ...
Bättre verkningsgrad säkert oxå!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari