Byggtråd: "Jörgens Sportster"

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Västerås har strykigt TwinBike ur programet pga plötslig brist på funkisar bla :confused: :gnissla
Men du har ju ProTwinBike eller Street kvar att åka i om du skulle få lust o pröve :yoparty

Street-klassen är nog bäst, annars får jag ha ett sånt här på ryggen.
1_3_2_3.gif

Det är dock bara så dumt att jag ska hälsa på släkt i Skellefteå just helgen 28/29/6

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tack!

Om du klara uppkörningen för tung hoj så kan jag ta frågan i beaktande......efter ett års granskning med personutredning :tuttar

bah, handlar det om behörighet får du väl vänta tills jag är 20 isåfall...:D får ju inte köra hur tunga hojar som helst numera, även om man klarar den "tunga uppkörningen"...:huvet

haha, jag vet nog vad det är med min person du vill utreda...:brynad

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
bah, handlar det om behörighet får du väl vänta tills jag är 20 isåfall...:D får ju inte köra hur tunga hojar som helst numera, även om man klarar den "tunga uppkörningen"...:huvet

haha, jag vet nog vad det är med min person du vill utreda...:brynad

Om man ska prova min hoj så måste jag vara helt säker på att föraren inte har några tendenser till damp-ryck av gasa-helvete-karaktär. Efter att ha känt Cyrén i ett år innan så fick han testa hojen på videon. Det är bara sånt som måste utredas :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Om man ska prova min hoj så måste jag vara helt säker på att föraren inte har några tendenser till damp-ryck av gasa-helvete-karaktär. Efter att ha känt Cyrén i ett år innan så fick han testa hojen på videon. Det är bara sånt som måste utredas :tungan

haha, skulle jag göra nåt sånt?...:rolleyes: :D nejdå jörgen, jag är snäll mot saker jag lånat:pannkyss skulle bara gasa helvete med mina egna grejer:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ja jävlar vad man kan gasa helvetet med en cb125a! :yoparty :yoparty :yoparty

:rolleyes: :) :tummenupp

skulle sa jag, SKULLE!:fakta har inte sagt ett ända dugg om att jag faktiskt gör det, sådeså:hihi och för övrigt tycker jag inte att du ska dissa min cb, jag har faktiskt varit uppe i 130 km/h med den:D :tungan och min mätare visar inte alltför fel... tror att det är en 5-10 km/h över eller så... sådeså, å hör sen!:mad: ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
grattis till att hojen gick igenom jörgen!:yoparty

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
grattis till att hojen gick igenom jörgen!:yoparty

Tack!
Jo det är riktigt skönt! Har bänktid på freda hos Supertwin, då ska vi jobba vidare med att få till en bra bränsle- och tändmapp. Får se hur långt vi hinner.
Cyrén ville hänga med, så kanske blir det en filmsnutt igen!

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Tack!
Jo det är riktigt skönt! Har bänktid på freda hos Supertwin, då ska vi jobba vidare med att få till en bra bränsle- och tändmapp. Får se hur långt vi hinner.
Cyrén ville hänga med, så kanske blir det en filmsnutt igen!

ingen orsak;)
förstår dig, alltid gött när saker och ting går enligt planerna. lysande, då får vi se vad hon ger!:tummenupp och jaaaa!!! fiiiiilm!!!:yoparty

glöm inte filma nu hörru:7peta har man varit på en sån megasemester som du har får man fan ta och jobba lite nu när man är hemma:D

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Kolla in dessa ryska unga killar som får testa kompisens hoj. De gasar inte helvet, men det går åt helvet iaf! :fakta

http://video.online.ua/6/10770.php

jisses:näsblod vilka überfuckon!:D

äh, de där grabbarna har väl knappt sett en hoj innan;) jag KAN faktiskt köra, till skillnad från dem:tungan jag påstår inte att jag är grym på något sätt, men tydligen bra nog för att få vistas i trafiken enligt vägverkets provförrättare;)

Pitbuell

+ 2 deciliter
Gick med
31 Jan 2007
Hoj
XB12S
Fan va guld! Vad är oddsen för att lyckas styra in under en balkong? Det finns ju en gaziljon andra prylar att krocka med innan på den gatan. :D

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum