Här kommer resten. Svårt att få tydlig text när filstorleken är begränsed.
Sista meningen i det reportaget sammanfattar tämligen klarsynt varför man lägger ner en massa pengar på något som egentligen är urbota hopplöst gammalt...
Jag är lite sen men scannern har inte fungerat. Här är ett engelskt bygge med hembyggd ram i featherbed-stil.
Jörgen för tusan, bägge fötterna på pinnarna när du ska 12'a sothoran!
(appropå din nya Avatar)
Köp en honda...
Kolla va fin min blev idag...
Vad har du gjort med den då? Satt på HD-dekaler?
/J
Har tvättat den.. med lacknafta o massa andra kemikalier.. sen använde jag tillome ett sämskskinn för o ta bort vatten o vaxade o grejja... oså har ja satte på nya blinkers...
kopplingen funkar jättebra utan massa mumbojumbo
Vad duktig du är Andraes!!! Du kan ju!!
Det kan jag tänka mig, du har ju ca 100Nm mindre än mig och två kraftimpulser per vevaxelvarv. Din koppling greppar säkert fint med korklameller och sängfjädrar
/J
Jaa självklart... fast usch va läskigt de känns att köra en hoj man just sprutat me massa olika medel o grejjat.. litar inte på grejjerna för fem öre.. en hoj ska fan inte tvättas på annat sätt än sköljas av me lite vatten fan..
O ja de e ju de jag säger, köp honda så slipper du ha stenar i kopplingen istället för fjädrar...
Du är ju 80-talist, du ska ju använda spray och kemikalier till allt, och sedan skölja hojen med mineralvatten på flaska av det rätta märket.
Man blir lätt sucker på vridmoment när man blir äldre och får hår på ryggen, you wait and se!
Ta lite tändvätska på de ställen där det är fett/olja/asfalt.Ja jag ska fanimej börja me de..
För de känns ärligt talat rätt jävla meningslöst de få ggr man fyller upp en hink me vatten o bilshampoo o ställer sig o skrubbar lite o sen sköljer bort skummet o ser att hojen e lika jävla skitig fortfarande..
De va helt gudomligt när morsans gubbe ställde fram en flaska lacknafta te mig o ja torkade en gång på dedär förbannade oljegeggamojset ja sutte me tandborste o försökt få bort o de ba försvann..
Nästa år när de e dags för nästa tvätt ska ja inhandla massa goa kemikalier...
Ta lite tändvätska på de ställen där det är fett/olja/asfalt.
Släpper direkt.
Tvätta sedan med någon av Lahegas produkter.
Finns på järnhandeln.
Olika styrka beroende på vilken balans man har mellan försiktighet/lathet.
Jag använder varianten till entrepenadmaskiner.
Jag är lite sen men scannern har inte fungerat. Här är ett engelskt bygge med hembyggd ram i featherbed-stil.
Idén var god. Men det ser inte riktigt bra ut.Finns ordentliga chassiekit att köpa från anrika tillverkare.
Tänk bort dubbellyset.
*bild*
MEN DET ÄR EN METISSE!Idén var god. Men det ser inte riktigt bra ut.
Motorn har fått/tar för mycket utrymme. Det får hojen att se lång och otymplig ut. Sedan så är det ju precis som du påpeker, dubbellyset är fel. Likaså stänkskärmen fram och de fula vita gjutna fälgarna kan man lika gärna slänga på skroten när man ändå är på gång.
Den skulle ha sett bättre ut med en enklare stänkskärm, trådekrade fälgar och en 7" strålkastare fram. En diskretare instrumentering och enkelsits hade inte heller skadat.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |