Andersson turbo
Turbotok
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Hmm , Ingen Titta in lucka i den nya Transkåpan??
Jag ska se om Stefan vill ha det. Isf ska jag tipsa honom om dig. Min transkåpa ligger hos Karling, den hamnar på nya motorn. Dock hamnar ju förmodligen en busagenerator mitt för ditt vevaxellock. Min kåpa är dock även internt moddad för den större kopplingen. Så ska jag byta kåpa med Stefan blir det ännu mer jobb för mig.Hmm , Ingen Titta in lucka i den nya Transkåpan??
Jag tänkte till lite. Det vore ju synd att montera stator i min transkåpa, dvs den som du installerat serviceluckan på.Hmm , Ingen Titta in lucka i den nya Transkåpan??
Återigen, det där kallar jag service
Tack. Ja han blir nog nöjd. Skulle vilja påbörja monteringen av motorn i Buellen, nu när jag ändå går i väntans tider.
Hoppas du får hem dina nya motordelar snart, annars har du väl snart byggt färdigt hojen åt honom
Massatext - - - - - - - -
mera text......
Annu mera text
Fram tills dess kommer jag mest att fortsätta dela ut pengar till olika personer. Jag vill ha ramen omgjord av proffs som UCC, så att den är spikrak och stark, likaledes vill jag att Karling sätter ihop veven samt designar kolvar och fräser förbränningsrum etc.
Det är för dyra grejor för att jag ska ha lust att hålla på och göra nybörjarmisstag. Bättre att släppa lös proffsen, så gör jag det jag är bra på. Det kommer bli jobb så det räcker att integrera ihop det här.
Precis. Såna härna 2-litersspruttstrar är svåra att köpa färdiga
Fegis
En riktig Tekniker/mekanikers devis är:
"Varför köpa en sak färdig för 200:- ,När man kan bygga det själv för 2000:- ?"
Tack! Jag har större beundran för välbyggda än blott stora motorer. Och i det sammanhanget tycker jag att du har örnkoll. Till skillnad från mig kommer ju du dessutom kunna åka på din hoj denna sommarJultomten kom tidigt i år ser jag, det skall bli spännande att följa ditt bygge och se vad
resultatet blir. Jag önskar lycka till med bygget. Smyger ut i garaget och skruvar på moppestorlek på XL motorer
Jaha, och kommunen har inte hört av sig om dom två saknade gatubrunnämnen som får agera cylindrar på detta monster?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|