_Johansson_
Storfräsare
Det där verkar ju vara rätt kopplat, BTR kan man tydligen även koppla till pitot har jag läst och det kanske är samma med membranen?
Lättast är väl att tanka och göra ett nytt försök innan du sätter mejseln i hojen igen, vore ju surt annars om det var så enkelt och du lagt ner massa tid på felsökning.
Och nej, det var ett hittepå-scenario som tur var. Däremot har jag stått och dragit mig blå på skotern med dödaren avslagen men det var några år sedan nu så det räknas inte...
Lättast är väl att tanka och göra ett nytt försök innan du sätter mejseln i hojen igen, vore ju surt annars om det var så enkelt och du lagt ner massa tid på felsökning.
Och nej, det var ett hittepå-scenario som tur var. Däremot har jag stått och dragit mig blå på skotern med dödaren avslagen men det var några år sedan nu så det räknas inte...
Pitotröret är kopplat till flottörhusen. Hm... hur var det nu igen.
Dynamiskt tryck är väl pitottrycket?
statiskt alla andra signal tryck?
kopplat till plenum: undersida membran, btr ,wastegate och undersida dump
pitotrör: flottörhus
bellmouth: ovansida membran
insug: laddmätarn o dump
Men jag kan tänka mig att döheten vid full pung påslag har o göra med den obefintliga soppa nivån. det fanns helt enkelt tillräckligt mycke soppa när laddet kom. Jag hoppas iaf att så är fallet..
Johansson? -har du stått med multimetern i hand o en polare upptäckt att dödarn var avslagen?