Jag har kommit över en pytteliten oljekyl typ 10x6x3cm.
Gör en så pass liten kylare nån skillnad eller är det inte värt besväret med fixa slangar o leta placering till den
Den lär väl göra nytta även om den är såpass liten skulle jag tro, dit me´n bara.
Den lär väl göra nytta även om den är såpass liten skulle jag tro, dit me´n bara.
Äsch. Var man är sin egen misslyckas smed!Grymt bygge du håller på med!! Men jag fattar inte att du orkar hålla på med Murphy som garage polare
Har annars en liten fin rackare till sp-1 som du kan få avyttra för billig penning.
Men det börjar hetta till för baltazarmaskinen ska flyttas snart och efter flytt upphör all hem o hobby verksamhet
-Banken.? -Kan jag få en mazak integrex o en variaxis?
Så där, Nu är tvålpump v2.0 klar och nu är det inget mer som hindrar inför uppstart imorgon. Jag är mer orolig för vevstakarna inför uppstarten än jag är taggad på att åka lite turbo. Så arbetet går ganska sakta.
Tittar stakarna ut loggar jag nog ut för gott, och ägnar mig åt Orkide'er eller nåt annat som är snällt för nerverna....
Så där, Nu är tvålpump v2.0 klar och nu är det inget mer som hindrar inför uppstart imorgon. Jag är mer orolig för vevstakarna inför uppstarten än jag är taggad på att åka lite turbo. Så arbetet går ganska sakta.
Tittar stakarna ut loggar jag nog ut för gott, och ägnar mig åt Orkide'er eller nåt annat som är snällt för nerverna....
Tack! En skamkärra är inte helt fel att ha till hands.jag är beredd med skamkärran om Murphy håller sej borta
lycka till
Yeah right....Lycka till vafan, nu slutar den förhoppningsvis skära!
Vatten o ljus, Behöver man krångla till det mer än så?Behöver du något lugnande för nerverna ska du väll inte pyssla med orkidéer? Morsan är tokig i dem och dom om några blommor kräver arbete... Skaffa dig en kaktus.
Jag håller tummarna! Viss känsla att starta en motor med så mycket egentillverkade vitala delar i kan jag tänka mig!
Tack! En skamkärra är inte helt fel att ha till hands.
Yeah right....
Vatten o ljus, Behöver man krångla till det mer än så?
Ja, man ken ju bli nipprig för mindre.
Elfors har inte loggat in.
Jag blir nojjig.
Hoppas han fick start på hojen och kunde åka lite.
Kan inte se något...bara svart efter "vinjett texten"......
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|