Du glömde stänga soppakranen...
Nu måste jag meddela dig att där har du fel. Min Mito kan vara så där jobbig att starta, om jag inte lämnat bränslekranen öppen, då går den igång direkt.
Du glömde stänga soppakranen...
Söder om Landsvägen Tour.3141309vaad är SLT? Svenska Lcagiva mito Träffen eller?
Då blir jag arg
... Och min surar när kranen varit igång och den stått för länge. Föggen håller väl inte riktigt tätt på min, olika från hoj till hoj.3141555Nu måste jag meddela dig att där har du fel. Min Mito kan vara så där jobbig att starta, om jag inte lämnat bränslekranen öppen, då går den igång direkt.
Helt säkert årsmodellen som fuckar det, ja. Folk läser papperna så jävla noga, vafan det är väl inte årsmodellen eller serviceboken man kör med?3141358jag har några stycken som vill köpa den och har råd med det, men dom måste ta körkort först. Alltså ingen seriös än
Men en av dom skulle ha uppkörning den 11/9, så vi får se om han köper den då. Fan jag trodde att den skulle vara lättsåld, men folk hakar väl upp sig på årsmodellen.. Jävla årsmodellsfixeradeskitungar..
jag har några stycken som vill köpa den och har råd med det, men dom måste ta körkort först. Alltså ingen seriös än
Men en av dom skulle ha uppkörning den 11/9, så vi får se om han köper den då. Fan jag trodde att den skulle vara lättsåld, men folk hakar väl upp sig på årsmodellen.. Jävla årsmodellsfixeradeskitungar..
Hoppas min som är 02 e mer lättsåld
säger bara TYSKLAND hahah
jag lyckas ju helt enkelt inte hitta strypningen avgasporten är inkopplad, kröken är fri från strypningar, ingen blockad i insuget. Det kan väl omöjligt vara ostrypt? går i ca 120-130 och gasres eller något sånt är inte att prata om. kan den vara elektroniskt strypt enbart?
Kanske kolven/ringarna börjar bli trötta?
jag lyckas ju helt enkelt inte hitta strypningen avgasporten är inkopplad, kröken är fri från strypningar, ingen blockad i insuget. Det kan väl omöjligt vara ostrypt? går i ca 120-130 och gasres eller något sånt är inte att prata om. kan den vara elektroniskt strypt enbart?
Du, gasres kan du glömma.. Det har inte ens jag på min. Ska du ha gasres, då jävlar får du trimma och dreva om..
Ok, bra att någon sa det till mig. Här i trakterna finns det nästan inga mer 125or så jag har inget att jämföra med.
Låter inte bra...3143598Problem!!
Körde en sväng efter att ha bytt kolv och ringar, kanske 10mil. Och när jag kom hem märkte jag att den inte gick o starta med elstart (var tvungen o löpa igång den).
Testade idag igen och den vägrar starta med elstart / choke om man inte sprayar en dos startgas i luftburken. då startar den och går på höga varm men så fort man släpper ner den i ca 3k varv dör den dir.
Vad kan vara problemet? tänkte köpa nytt tändstift imorrn för att se om det hjälper.
Hur ser luftfiltret ut?3145020jag lyckas ju helt enkelt inte hitta strypningen avgasporten är inkopplad, kröken är fri från strypningar, ingen blockad i insuget. Det kan väl omöjligt vara ostrypt? går i ca 120-130 och gasres eller något sånt är inte att prata om. kan den vara elektroniskt strypt enbart?
Hur ser luftfiltret ut?
cordite. har du kollat tändstiftet??? kolla hur det ser ut, den kanske får aldeles för lite soppa.... det ska bara brunt.!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|