Japp.3123481Var det er jag såg i måndes på motorvägen till malmö, i ösregn?![]()
Helvete.3123931Härnborg eller någonvad är det för munstycket till våran förgasare...
och hur många storlekar tror du jag behöver gå upp när stiftet ser ut såhärjag har ett 310 i nu.. 310 låter väldigt stort tycker jag
http://w2.bikepics.com/pics/2007\08\22\bikepics-1000702-full.jpg
Mmm. Vettefan vad det blir, är så kluven.3123425Den är en riktig skönhetlite bättre sug än i Miton.
Hur blev det med din hoj tewdie? Jag antar att du inte kör till malmö igen![]()
Jag är helt inne på sport efter miton, men sen är det ju lite vad ekonomin räcker tillVi får la se!
Helvete.310 och ett stift som ser ut så låter skumt...
Låter bra.3124133jag tycker också det:/ men vettefan:/
nån som kan hjälpa mig??
men får åka till bike och köpa 320 , 325 och 330 och testa lite![]()
Har inte sagt något innan jag rivit, men i måndags var jag och några kompisar i Malmö för att prova skinnställ, och på vägen dit började det regna som satan. När jag svängde ut på motorvägen kände jag att hojen gick konstigt och körde därför jävligt försiktigt, och väl inne i Malmö dog hon när jag släppte av på gasen. Försökte starta ett par gånger men hon bara vevade runt. Var stensäker på att den skurit. Testade dock att starta den en gång till efter någon minut och då funkade den perfekt.Men som sagt ville jag inte göra något värre, utan ställde hojen och åkte Varadero hem.
![]()
Har nu rivit och konstaterat att kolv och cylle ser perfekta ut, ganska skönt. Dock har jag kvar att lösa varför skiten stannade...
Detta var orsaken till det plötsliga sug efter större hoj, men om hon kan hålla ihop ett tag till så blir det 125:a hösten ut.
Så nu vet ni det, alltså var det en glad överraskning Gröön.![]()
Mm, har det som orsak för tillfället, ska blåsa föggen imorron.3126504För mig har det hänt samma sak ett par ggr då var det skit i tanken som gjorde att den inte fick någon bensin....
Och en annansak! Jag klarade uppkörningen idag !!
Har inte sagt något innan jag rivit, men i måndags var jag och några kompisar i Malmö för att prova skinnställ, och på vägen dit började det regna som satan. När jag svängde ut på motorvägen kände jag att hojen gick konstigt och körde därför jävligt försiktigt, och väl inne i Malmö dog hon när jag släppte av på gasen. Försökte starta ett par gånger men hon bara vevade runt. Var stensäker på att den skurit. Testade dock att starta den en gång till efter någon minut och då funkade den perfekt.Men som sagt ville jag inte göra något värre, utan ställde hojen och åkte Varadero hem.
![]()
Har nu rivit och konstaterat att kolv och cylle ser perfekta ut, ganska skönt. Dock har jag kvar att lösa varför skiten stannade...
Detta var orsaken till det plötsliga sug efter större hoj, men om hon kan hålla ihop ett tag till så blir det 125:a hösten ut.
Så nu vet ni det, alltså var det en glad överraskning Gröön.![]()
Eller hur...3128274Haha det av skönt för dig tewdie att den inte skurit igen![]()
men sen kan man ju alltid undra varför den stannde sådärMen du fick en gratis tur på en varadero i alla fall
![]()
Får se om helgen räcker till så jag kan gå till botten med mitt problem med...ska antagligen också blåsa rent föggen, tvätta luftfilter och ta en titt på avgasporten![]()
Större hoj!!![]()
![]()
Kan glatt meddela att jag i eftermiddags, efter en lååång väntan, blev ägare av en Mito -99allt verkar toppen hittils och nu blir det till att nöta krypkörning och klara uppkörningen
![]()
vafan köpte du inte ,mnn förr? jagvilö he en motard jö! aaaa!1 jag villha den nju!
Allt hänger på pengarfick den för 21000 vilket också var allt jag hade. Annars hade jag mer än gärna köpt din
![]()
okej, då förstår jag![]()
Grattis!3130992Kan glatt meddela att jag i eftermiddags, efter en lååång väntan, blev ägare av en Mito -99allt verkar toppen hittils och nu blir det till att nöta krypkörning och klara uppkörningen
![]()
Skojsigt inatt?3131452vafan köpte du inte ,mnn förr? jagvilö he en motard jö! aaaa!1 jag villha den nju!
Grattis!
Själv startade jag min precis, efter att ha lyft cyllen för 3:e gången den här säsongen.Hoppas du vet vad som väntar...
Skojsigt inatt?
Gissa vad jag var och kollade, teståkte och sånär provkörde idag?
yeshur går det med försäljningen annars då? trodde du skulle bli av med den fort
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy