lindhamre
Återfallsförbrytare.
P€RRA;5862588 skrev:Han var trött på "skiten" och vill hem till Australien, det är vad jag tror.
Det är nog en ganska bra sammanfattning.
P€RRA;5862588 skrev:Han var trött på "skiten" och vill hem till Australien, det är vad jag tror.
Du är ursäktad.Ursäkta en näsvis fråga, men är det du och Radare på din avatar?
http://www.sporthoj.com/forum/showt...test-for-HRC&p=5855749&viewfull=1#post5855749Hur har det egentligen gått för han i V8 supercars? Varit förvånandsvärt tyst om hela hans satsning där.
Säg inte det. Tycker det är lätt att föreställa sig vad han tänker i sitt stilla sinne när han säger såhär till media:Synd att det bara är tillfälligt.
Det var ju ett wildcard, inte en direkt comeback då han var aktiv i och hade vunnit WSBK det året.
Då måste Bradl eller Bautista kliva åt sidan.En tredje Repsol-Honda 2014?!
Det är väl knappast nån omöjlighet, Bautista hängde väl lite löst när det spekulerades om Cal på den hojen.P€RRA;5864239 skrev:Då måste Bradl eller Bautista kliva åt sidan.
Säg inte det. Tycker det är lätt att föreställa sig vad han tänker i sitt stilla sinne när han säger såhär till media:
”It was good to get back on the bike, if only for a few laps!”
”It was really nice to get that first run...”
En tredje Repsol-Honda 2014?!
Postar denna istället för att ge Perra lite vatten på kvarnen, om han står ut de första 40 sekunderna.
Det säger du? Intressant vinkel.P€RRA;5864393 skrev:Casey...gnälla...
Ja, Stoner bet ihop och körde istället för att springa till tidningarna och gråta, som exempelvis gnällkuken Rossi gjorde efter varenda tävlingshelg.Sylvain Guintoli leder WSBK, Han har även kört Ducati i MotoGP/Pramac (efter hans tid i Tech3?) och här är vad han tycker om Stoners sätt att köra.
http://www.crash.net/world+superbikes/interview/194304/1/exclusive_sylvain_guintoli_-_qa.html
Crash.net:
Can you put your finger on what makes the Ducati Desmosedici so difficult?
Sylvain Guintoli:
If I knew, I'd probably still be there. In short, I don't know.
I'm not the only one who broke his arse on that bike. It's a very different bike in many ways and at the time it was also different to the one they're using now, we were using the tubular frame. It's a bike I enjoyed riding but it just wasn't fast.
To this day there was only one rider who could make the bloody thing work. Some people say the front end is vague but if you look at how Casey was using it, you could say there was no massive problem with the bike because he could do it. He's not a bloody magician, he just understood it. Either he was more clever or more brave, whatever, he was permanently 'on it' on that bike.
We had his data available to us and I remember looking at it and thinking ''F**king hell, this guy is entering every corner like he doesn't want to get out'. He was doing things on the bike that you wouldn't normally do.
P€RRA;5864393 skrev:Stackars Casey. De andra bilarna är i vägen och de satsar för mycket i början av racen.
Han skulle nog kunna gnälla på motståndarna om han så höll på med bowling eller dart
Fixerad?Du verkar extremt fixerad av Stoner, skivan verkar hakat upp sig. Han måste gjort ett stort intryck på dig
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |