Skönt att veta att man inte är ensam inget att orroa sig för alltså
Endast vid kö som tempen går upp.
Skönt att veta att man inte är ensam inget att orroa sig för alltså
lillen_le;3242009 Någon som vet någon som har hornetdelar att sälja? Är även på jakt efter en framskärm och en kåpa fram till hornet S (Stora kåpan fram) ha de goott bikers![/QUOTE skrev:Kanske kan tänka mig att sälja kåpan på min -01a, ska fundera lite, sen återkommer jag.. ska plocka bort den i vinter men hade tänkt ha den kvar o använda den som besiktnings lyse för att slippa krångel o sånt .. men men ..lite pengar e ju heller inte fel. återkommer som sagt ........... svart e den iaf om du undrade..
Kanske kan tänka mig att sälja kåpan på min -01a, ska fundera lite, sen återkommer jag.. ska plocka bort den i vinter men hade tänkt ha den kvar o använda den som besiktnings lyse för att slippa krångel o sånt .. men men ..lite pengar e ju heller inte fel. återkommer som sagt ........... svart e den iaf om du undrade..
hmm, Vinterns planer e att rensa bakdelen(Till S-racings 2 runda lysen bakdelen) byta drivpacket +5 bak o -1 fram, magura fatbar, ufo twin lyse, cykeldator+lite dioder för hel,blink,neutral o oljetryck fastsatta på nån durkalu historia(inte riktigt säker på hur jag ska ha det där,hmmmmmm). ja o så då nya sulor o blink + nån sjysst vinkling på skylten..Nån som har nån bra o enkel(läs snygg) lösning på skylt belysning förresten???
walters bildelar i Falkenberg har röd hornet 600 inne, lagd på vänster sida-98
Hallo allesammans.
Har skaffat en Hornet S-01, 600.
En rolig hoj med annan karaktär när man är van vid en Vtr.
Nu till min fråga: någon som har provat M-styret som finns på Touringbutiken och som har bilder att visa. Vill ha lite cafe´racer-stuk och kanske behålla kåpan, då man är van vid räser.
Tänkte att jag skulle byta kylvätska på hojen nu till vintern. Kan man använda longlife glykol till hojen?
Det låter bra det det blir snyggt kolla i mitt garage.Nu när vintern står för dörren å löven har tapetserat våra goa vägar så
undrar jag om det är någon som ska bygga om i vinter och isåfall vad?Kanske
rentav byta hoj och till vad.Själv har jag lite planer på magkåpa,ensitssadel ev.PCIII,å lägga på ett lager klarlack på mina nya plastdelar,men man vet ju aldrig om Honda släpper en ny Hornet 1000 som det rycktas om kanske man uppdaterar lite.Men först å främst så ska den hem från mc ortopeden efter den lilla vurpan.Själv är man färdig hos ortopeden
å nästan helt läkt.Måste väcka liv i denna annars så bra tråden som har legat nere en stund!?
Jag har samma problem, men jag tänkte borra några hål i den svarta plastbiten under baklampan, det borde ju lysa lite nedåt då, någon som gjort något liknande??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|