Hallå alla kära hornet ägare. Har som innan sagt bestämmt mig för att bli en hornet ägare själv
Mitt stora problem är bara att jag inte kan bestämma mig om det ska bli en 600-07a eller 900
Har provkört båda hojarna nu men bara under ca 3 min/hoj så det är ju skit svårt att avgöra
Detta blir min första riktiga hoj då jag köpte en Shadow 600 och övnings körde på under våren tills kortet blev klart i sommras så därför kan jag inte själv avgöra vilken som är lättast och behagligast att köra själv och med frugan på pallen ibland lite längre turer som 20-30 mil / dag då och då under nästa sommar
Någon/några ägare som kanske har lite tipps och erfarenheter som ni vill dela med er av
Hade varit mycket uppskattat....
Jag har kört bägge dock inte en -07 600. Jag tycker att det är mycket goare att köra 900, man behöver inte varva varje växel till rött för det skall hända något. Och att skjutsa på 900 är mkt bättre, om man inte vill växla som en galning hela tiden. Min åskit iaf men det finns säkert många som har andra åsikter. Nu när jag läste din fråga igen så så jag att du tog kortet i sommras, då hade jag köpt 600 direkt, till att börja med iaf. Så slipper du ofrivilga wheelies m.m.