Covid-19 viktig information!

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Intressant.

Tänk om det skulle kunna behandlas med riktad antibiotika?
Det jag tänker är, har man inte redan testat med bredspektrumantibiotika(som inte funkat?)? Det brukar man ju ända kunna göra för att testa när man inte har något bättre att komma med?

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
En av dom jag känner som fått oregelbunden menstruation efter covid vaccinet har fött en frisk liten pojke....

Katolsk roulette fungerar dåligt som preventivmedel när klockan inte går rätt :ROFLMAO:

Dom fick en Covid baby.
Jag är bara så imponerad över att dina kvinnliga bekanta öppnar sig för dig och berättar om sina menstruationscykler. Det har aldrig hänt mig trots att jag anser mig vara något av en hedersknyffel.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag är bara så imponerad över att dina kvinnliga bekanta öppnar sig för dig och berättar om sina menstruationscykler. Det har aldrig hänt mig trots att jag anser mig vara något av en hedersknyffel.

Det var för att förklara att dom skulle ha ett barn till helt plötsligt, dom har två sedan tidigare och ganska tätt emellan....
Alla trodde att dom inte skulle ha fler, inklusive dom själva...

Adler

Sporthojsnörd
Gick med
25 Mar 2015
Hoj
1984 Suzuki GSX 400 FWS, ZZR 1100 1990
Så bra att du verkar veta hur allt ligger till. Låt oss sluta lita på all forskning, alla myndigheter och alla andra än oss själva (och de som gillar våra inlägg på twitter) så får vi nog ett drömsamhälle till slut.
Du gör rätt stora generaliseringar. Vilka påstår det i fetstil?

Adler

Sporthojsnörd
Gick med
25 Mar 2015
Hoj
En relaterad fråga, vad tror du om Förintelsen?
Har du hört något som avviker från vad jag skrev så är du välkommen med saklig, konstruktiv kritik.
Förnekar du att genterapibehandlingarna mot covid-19 är det farligaste läkemedlet någonsin?

Adler

Sporthojsnörd
Gick med
25 Mar 2015
Hoj
View attachment 480503

Det var väl ungefär det här som diskuterades för tre år sedan. Ser ut som om Tegnell et con ändå hade hyfsat rätt i sina antaganden.
Vilket inte var någon direkt överraskning förutom för de självutnämnda "internetexperterna" möjligen. :)

Man undrar lite vart de tog vägen egentligen? Till NATO-debatten? Ukrainafrågan? Paludan?
Med andra ord så var det som foliehattarna sa från början. Naturlig immunitet slår genterapierna.

Adler

Sporthojsnörd
Gick med
25 Mar 2015
Hoj
Nej, jag håller inte med dig :)

Du kan titta vad "den samlade vetenskapen" faktiskt sade, och säger. Det som ställde till det var - och är - politik.

Anledningarna till skillnaderna i dödsfall är väldigt många, och det finns förstås klarlägganden även när det gäller dessa. Inklusive överdödlighet över tid.
Frågan är varför överdödligheten är högre nu än under pandemins värsta stund...varför? Vad kan det vara?
Va kan det vaaja?
26029.jpg

Adler

Sporthojsnörd
Gick med
25 Mar 2015
Hoj
Tror det kan vara vettigt att skilja på följande:
  • Sådant man vet eller rimligen kan anta (vetenskap)
Dvs inget uttalande från någon myndighet rörande de så kallade "vacinerna"
Däremot faktumet att det finns fler registrerade biverkningar på det sk. "Covidvaccinet" än alla andra läkemedel sammanlagt. (Vetenskap)
  • Olika försök att prognostisera/förutse framtiden baserat på ovanstående och hur man kommunicerar detta
Så som Tegnells "Det kommer inte att spridas till sverige"
  • Aktivt handlande eller rekommendationer till handlande i syfte att påverka utfallet i framtiden, baserat på ovanstående.

• Det faktiska utfallet som ett resultat av handlingar och alla andra kända eller okända faktorer som påverkar utfallet.
840% överdödlighet på barn i Europa sedan sprutan.

Adler

Sporthojsnörd
Gick med
25 Mar 2015
Hoj
Letar ocksåa utan framgång efter självutnämnda internetexperters hårda ord om hur fel dessa prognoser var.
Ge bara exempel på påståenden så kan jag googla. Det är inte svårt men tidsödande då det inte skyltas i massmedia med evidens som går emot narrativet.

Adler

Sporthojsnörd
Gick med
25 Mar 2015
Hoj
Ja. Fyllemailen om hur man skulle få flockimmunitet i Sverige snabbast möjligt är ju rent skrämmande brist på respekt för livet hos sina medborgare.

Dessutom väntar vi fortfarande på den här flockimmunitet som herr T påstod sig se redan i mars 2020.

Därefter skulle den ju vaccineras fram, och den vetenskapliga strategin gick ju inte heller så bra.
Särskilt spännande var att se myndigheterna göra kovändning från vetenskap till marknadsföring så fort "vaccinen" kom. I samma sekund flög ordet flockimmunitet ut ur vokabulären hos alla Svenska myndigheter trots att ingen data fanns på långsiktig effekt och de få studier som gjort baserade effektiviteten på relativt snarare än absolut skydd.

Komedi eller tragedi...en blandning av båda

Adler

Sporthojsnörd
Gick med
25 Mar 2015
Hoj

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Särskilt spännande var att se myndigheterna göra kovändning från vetenskap till marknadsföring så fort "vaccinen" kom. I samma sekund flög ordet flockimmunitet ut ur vokabulären hos alla Svenska myndigheter trots att ingen data fanns på långsiktig effekt och de få studier som gjort baserade effektiviteten på relativt snarare än absolut skydd.

Komedi eller tragedi...en blandning av båda

Från början skulle ju vaccinen ge oss den här flockimmuniteten. Den som ens antydde att vaccinerade skulle kunna sprida smitta var ju en foliehatt.

Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Såklart att det är vårt fel :rofl

Som att skylla förintelsen på Judarna. "De som visste tidigt skulle ha gjort mer för att varna. Blodet är på deras händer"

Propagandaministern är oskyldig och alla som hejade på med.
Jag blev road av kreativiteten och absurditeten. Föreställ dig b-skådisen Trudeau läsa upp den på sitt plågsamt överdramatiserande vis.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Vad är det här för suspekt sida som gör en "Health Alert on mRNA COVID-19 Vaccine Safety"?

Presenterar konstiga grafer gör de också. Siffror från något som kallas VAERS.
20230215-updated-health-alert-fl-2006-2022-vaers-chart.svg

Last edited:

Adler

Sporthojsnörd
Gick med
25 Mar 2015
Hoj
Vad är det här för suspekt sida som gör en "Health Alert on mRNA COVID-19 Vaccine Safety"?

Presenterar konstiga grafer gör de också. Siffror från något som kallas VAERS.
20230215-updated-health-alert-fl-2006-2022-vaers-chart.svg
VAERS? "Vit-makt Aluminiumhatt Elallergiker & Rasisternas Samfund" ? Måste vara extremhögerpropaganda från Putin och Alex Jones.

Det är fortfarande inte en enda verklighetsförnekare/provaxare som kommenterat faktumet att dessa genterapier är världshistoriens utan tvekan farligaste läkemedel. Inte heller tycks det märkligt att världens mest prominenta och högt aktade databas för läkemedelsbierkningar påvisar detta utan ett knyst från våra prisbelönta "grävande, oberoende" journalister.

Den talande tystnaden från myndighetsälskarna säger mycket om hur vetenskapligt lagda de är när vetenskapen inte följer narrativets konsensus och myndigheternas eller massmedias manus. Folk har ett större behov av att följa en ledare eller sekt än att tänka själva och gå direkt till källan.

Raderad medlem 51742

Guest
VAERS? "Vit-makt Aluminiumhatt Elallergiker & Rasisternas Samfund" ? Måste vara extremhögerpropaganda från Putin och Alex Jones.

Det är fortfarande inte en enda verklighetsförnekare/provaxare som kommenterat faktumet att dessa genterapier är världshistoriens utan tvekan farligaste läkemedel. Inte heller tycks det märkligt att världens mest prominenta och högt aktade databas för läkemedelsbierkningar påvisar detta utan ett knyst från våra prisbelönta "grävande, oberoende" journalister.

Den talande tystnaden från myndighetsälskarna säger mycket om hur vetenskapligt lagda de är när vetenskapen inte följer narrativets konsensus och myndigheternas eller massmedias manus. Folk har ett större behov av att följa en ledare eller sekt än att tänka själva och gå direkt till källan.
Vilka väderkvarnar är det du slåss emot egentligen? Kanske skulle pröva lyckan i ett forum som huvudsakligen befolkas av "verklighetsförnekare", "provaxare" och "myndighetsälskare" istället? ?

Adler

Sporthojsnörd
Gick med
25 Mar 2015
Hoj
Jag blev road av kreativiteten och absurditeten. Föreställ dig b-skådisen Trudeau läsa upp den på sitt plågsamt överdramatiserande vis.
Ja de är duktiga p att vända på steken och har lärt sig av de bästa. Edward Bernais och Joseph Goebbles. Marknadsföring och propaganda.

De lyckas nästan alltid också.

"It would not be impossible to prove with sufficient repetition and a psychological understanding of the people concerned that a square is in fact a circle. They are mere words, and words can be molded until they clothe ideas and disguise."

Joseph Goebbels

Man har ju snart övertygat världen att män kan bli gravida och vissa kvinnor har penisar. Steget är inte så långt till att ljuga om biverkningar mm.

Adler

Sporthojsnörd
Gick med
25 Mar 2015
Hoj
Vilka väderkvarnar är det du slåss emot egentligen? Kanske skulle pröva lyckan i ett forum som huvudsakligen befolkas av "verklighetsförnekare", "provaxare" och "myndighetsälskare" istället? ?
Så du är av uppfattningen att majoriteten nu har accepterat faktumet att våra myndigheter ljög oss rätt upp i ansiktet angående effektivitet och säkerhet runt de icke fullt godkända och ej fullt testade, experimentella genterspierna och ville införa orwellians kontroll i form av vaccinpass som senare visade sig vara enbart kontroll av befolkningen då genterspierna inte ens var testade mot smitta?

Se dig omkring. Vetenskap och fakta är det sista folk hänvisar till. De upprepar bara det de sett på TV eller läst i tidningen så länge källorna är statligt godkända.

Det är de som använder ord som Foliehatt och konspirationsteoretiker i en nedsättande mening som slåss mot väderkvarnar eftersom de bygger sitt egna fängelse som skydd mot verkligheten.

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS