tufft! jag håller tummarna!View attachment 505706
Yamaha R6an får vänta på finalen i 600cc supersport på BIRA den 22- 24 november
Skall vi tolka fotot som att det är Yamalube i glaset?Mentalt utmattad efter en installation av internet hos mamsen.
Men Tårtsmulan är ute i skogen på sin häst, och ute går solen ner.
Ett oljebyte genomfört, och hade tänkt att hinna med ett till, men....så hittade jag lite nötter, schysst musik, sänkte belysningen, och.....ja, det där med motorcyklar är mångfacetterat, men jag är redan återhämtad känner jag!
Trevlig lördag på er!
View attachment 505774
Använder man ens hojen om den är så fin? Min 625 har mer repor på plasten än orepade ytor.Dömmer man efter skicket så är det Hamamatsu's båge, tveklöst.
Jodå, men nu är det ju så att Hamamatsu är distriktsmästare på att putsa upp allehanda ytor till nyskick.Använder man ens hojen om den är så fin? Min 625 har mer repor på plasten än orepade ytor.
Antar den är slutbesiktigad så för den sakens skull kan det ju kvitta men hur stor är risken att man torskar på väg? En grinig Polis som har lite koll på mc inser snabbt att det där är en hoj från en tid långt innan LED och Xenon fanns att beskåda. Rätt ljusbild hjälper nog dig en del. Undrar för jag har själv ett gäng hojar jag funderar på att konvertera.På Erikbergsgatan och gasar. Kollar ner på Birger Jarlsgatan. Härliga Östermalm.
Krånglig gata. Enkelriktad backig och gatsten. Man behöver en bushoj
View attachment 505849
Kungsholmen, Erlanderhuset. Kallas dragspelshuset tydligen. Fyrverkarbacken mellan Västerbron och ryska ambassaden.
Inte vackert men utsikt över hela stan.
View attachment 505852
Det är slut med det gula H4-ljuset. Köpte en LED-lampa på Jula. Skillnaden är som natt och dag.
View attachment 505851
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |