L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Jag tänkte att jag skulle hitta något oemotståndligt antingen på Yamaha Center i Västerås eller Lundgrens i Avesta, men så blev det inte.Vad synd.
Vad ville du egentligen haft med dig hem?
Jag tänkte att jag skulle hitta något oemotståndligt antingen på Yamaha Center i Västerås eller Lundgrens i Avesta, men så blev det inte.Vad synd.
Vad ville du egentligen haft med dig hem?
Körde Harley i lördags i solsken och 15 grader. Snöade fram till lunch idag. Gick en sväng med motorsågen på en plantering jag håller på att röja. Helt dyngsur nu. Kontraster.View attachment 511733
Jag tänkte att jag skulle hitta något oemotståndligt antingen på Yamaha Center i Västerås eller Lundgrens i Avesta, men så blev det inte.
Nä, den är för tung, för dyr, för underutvecklad och….fan, postade i fel tråd, trodde att det var Tenere-tråden.R9?
Mvh
Aldrig kört modern Harley?Kontraster? Ja, en tvåtakts kedjesåg är ju verkligen high-tech. När man jämför...
Finns det moderna?Aldrig kört modern Harley?
Jag är för fet för en sporthoj.R9?
Mvh
Aldrig kört modern Harley?
Så den får gå vidare då ??Cool. Jag hade alla fördomar mot dom med. Men jösses, dom är ju riktigt roliga. Och kraftfulla maskiner. Allt under 1500 cc är numera trams.
Jag har flera moderna motorsågar, köpte senast en i januari (Stihl MS201)och vad det är för jäkla pysventil du snackar om vet jag inte. Man chokar och drar. Startar. Elektronisk tändning. Choke automatiskt av. Rock-'n'-roll!
Välkommen till framtiden!
Japp. Jag vill inte ha den stående och bli ledsen att jag inte kör den. Tyvärr.Så den får gå vidare då ??View attachment 511801
Kände direkt igen bilden....Japp. Jag vill inte ha den stående och bli ledsen att jag inte kör den. Tyvärr.
PoesiHittade denna - halvfärdig i en låda - avbröt för några år sedan när målning skulle påbörjas. Kanske dags att fixa i år om det blir några regniga dagar
View attachment 511977
Vad är det för magiska lådor du har hemma. Måste du vänta tills det regnar....det är väl snudd på brottsligt. En dräggeltråd i hoojbyggen kanske?Hittade denna - halvfärdig i en låda - avbröt för några år sedan när målning skulle påbörjas. Kanske dags att fixa i år om det blir några regniga dagar
View attachment 511977
Kanske kan ta en bild framöver på vad som finns kvar i stash´enVad är det för magiska lådor du har hemma. Måste du vänta tills det regnar....det är väl snudd på brottsligt. En dräggeltråd i hoojbyggen kanske?
Är det en kawaHittade denna - halvfärdig i en låda - avbröt för några år sedan när målning skulle påbörjas. Kanske dags att fixa i år om det blir några regniga dagar
View attachment 511977
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |