I det effekt- och kubikfixerade land vi lever i borde man jubla över 650-turbon, men jag åtminstone, känner bara nä... Istället är det den undermotoriserade 500an som känns mest rätt. Trodde inte att begreppet Svensksåld satt så djupt i mig.
Vilken skönhet....Tack men nej tack...var inte ens sugen då på denna skramlaha när det begavs sig (LIK)....Varför inte satsa på en riktig garage Queen?
Motorcyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Motorcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Varför inte satsa på en riktig garage Queen?
Köp och sälj Motorcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Ca 120 st togs in 1973 och är den första fabrikstillverkade mc:n med balansaxel vilket gör den vibrationsfri.
varför skulle nån vilja ha en TX 750 ? Det var yamahas fösta fyrtaktare, det var ett missfoster utan dess like. Det kom ett gäng engelska mekaniker som byggde om dom på svenska verkstäder, det blev ingen större skillnad.Varför inte satsa på en riktig garage Queen?
"Jag säljer bara om jag får tillräckligt mycket betalt, men vill inte sätta ut ett pris för det kanske finns nån som hade betalat mer och jag vill inte ångra mig och förresten vill jag egentligen inte sälja men nu känns det lättare att ligga ute med pengarna för ingen ville ändå köpa efter jag kollat intresset sådeså."Någon som har en riktigt bra teori om varför en del tänker att rubriken ”intressekoll” är en bra idé?
Är grejen till salu på riktigt eller inte? ?
varför skulle nån vilja ha en TX 750 ? Det var yamahas fösta fyrtaktare, det var ett missfoster utan dess like. Det kom ett gäng engelska mekaniker som byggde om dom på svenska verkstäder, det blev ingen större skillnad.
Ha ha!"Jag säljer bara om jag får tillräckligt mycket betalt, men vill inte sätta ut ett pris för det kanske finns nån som hade betalat mer och jag vill inte ångra mig och förresten vill jag egentligen inte sälja men nu känns det lättare att ligga ute med pengarna för ingen ville ändå köpa efter jag kollat intresset sådeså."
Någon som har en riktigt bra teori om varför en del tänker att rubriken ”intressekoll” är en bra idé?
Vill man vara petig så kom väl 650:n före.varför skulle nån vilja ha en TX 750 ? Det var yamahas fösta fyrtaktare, det var ett missfoster utan dess like. Det kom ett gäng engelska mekaniker som byggde om dom på svenska verkstäder, det blev ingen större skillnad.
XS 650 var helt klart före med ungefär 3 år. Den var minst tre år bättre....och utan balansaxel.Vill man vara petig så kom väl 650:n före.
Min favorit är "säljes till utsatt pris eller högstbjudande". Ja, det är så alla försäljningar går till men tack för upplysningen.Någon som har en riktigt bra teori om varför en del tänker att rubriken ”intressekoll” är en bra idé?
Min favorit är "säljes till utsatt pris eller högstbjudande". Ja, det är så alla försäljningar går till men tack för upplysningen.
Men...den är ju unik. För samlare, alltså..varför skulle nån vilja ha en TX 750 ? Det var yamahas fösta fyrtaktare, det var ett missfoster utan dess like. Det kom ett gäng engelska mekaniker som byggde om dom på svenska verkstäder, det blev ingen större skillnad.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|