Ja specen känns dyr men marknaden är inte stor kanske ? Har svårt för linjerna men även hayabusan är svår i en del vinklarDen där har kostat att bygga.
Skitful i alla fall. Fälgarna är en katastrof, och linjerna äckliga. Bortkastade pengar att bygga detta spektakel.Den där har kostat att bygga.
Vilket i min värld betyder högstbjudande.Nejdå, rätt många säljes under utsatt pris.
Man måste ju ge den credd för att man gått all-in.Hade tänkt vara tyst. men.....
Rent tekniskt är det ett imponerande bygge.
Vet bara inte varför men jag inte går igång på det... ?
Jag har köpt minst ett fordon till halva annonserade priset bara för att säljaren "vill att grejorna skulle komma till ett gott hem".Vilket i min värld betyder högstbjudande.
(Fast det är klart, ibland väljer man ju att sälja saker till en person som inte lagt det högsta budet för att de erbjudit den smidigaste affären.)
SR250 ska absolut inte byggas om, hemska tanke. Den är perfekt som den är i originalskick och ska givetvis bevaras så för kommande generationer stilmedvetna hojåkare. Eller samlare.Jo, det är ett imponerande hantverk bakom den där Harleyn, han har fått den precis som han ville ha den, att inte vi andra tycker om stilen/modellen förtar ju inte hans arbete.
Det har ju kunnat vara värre, han hade kunna lägga allt det där jobbet och pengarna på att bygga av en SR250.
Mytbusters gjorde ju ett program om att polera just SR250
Skitball bagger, det enda som stör är det fula slutröret.
Bara för att det är dyrt så behöver det inte vara bra.Den där har kostat att bygga.
Det ska vara lite större framhjul på löst underlag.Jag var inte direkt förtjust i lacken heller.
Sen tycker jag det är fult med dom gigantiska framjulen också,
Han siktar på att köra ökenrally!Det ska vara lite större framhjul på löst underlag.
Nu är den borta. Blev den äntligen såld, eller tröttnade säljaren på att försöka? Jag håller fortsatt utkik på Blocket, för man vet ju aldrig. Än kanske det inte är slut på det roliga
Måste medge att jag diggar den Kanske inte faller alla i smaken, men när folk använder termen "unik" i marknadsföringssammanhang så tenderar det att innebära att det rör sig om den negativa änden av spektrat, dvs en styggelse utan dess like. Här tycker jag ändå att byggherren fått till något som både är verkligt unikt och samtidigt har någon slags formspel som funkar, och det är det inte alla som lyckas med. Jag hade inte skämts på den i alla fall.
Skulle vilja se den svänga ?ser ut att kunna skava framskärmar ?
Skulle vilja se den svänga ?ser ut att kunna skava framskärmar ?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|