Fyra nyanser av grönt. Hur lyckas man få ihop en sån palett?
Kanske inte medvetet utan en följd av att lack och färgad plast reagerar olika på oxidering/solblekning och antar olika nyanser med åren?
Fyra nyanser av grönt. Hur lyckas man få ihop en sån palett?
Ingen levande skam i kroppen, alltså.Jag hade inte skämts på den i alla fall.
Inte för fem öre, har alltid struntat fullkomligt i vad som tycks och sägs om mig så detta är fan lindrigt i jämförelse med annat dumt jag gjort/sagt! Sköta sig själv och skita i andra är en jävligt bra devis, världen vore bra mycket trevligare om fler följde det mantrat. Sådeså!Ingen levande skam i kroppen, alltså.
It's out there, I said it.
Kanske inte medvetet utan en följd av att lack och färgad plast reagerar olika på oxidering/solblekning och antar olika nyanser med åren?
Den passar ju på ett svampmet i Alabama.Jag var inte direkt förtjust i lacken heller.
Sen tycker jag det är fult med dom gigantiska framjulen också, men folk i USA tycker att stora hjul på allt är jättefränt och det är väl därifrån byggstilen kommer.
Sköta sig själv och skita i andra är en jävligt bra devis, världen vore bra mycket trevligare om fler följde det mantrat. Sådeså!
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: kaabo mantis warrior pro + https://www.blocket.se/annons/gavleborg/kaabo_mantis_warrior_pro_/110179344
Om de bara skötte sig själva och sket i att göra mig förbannad så skulle jag inte bry mig om dem över huvud taget, så jag står fast vid min ståndpunkt det är knappast mitt fel att andra beter sig som rövhål och nödvändigtvis måste komma i min väg...Säger mannen som är kroniskt förbannad på alla andra konstant, ??????
Fast den är också bara en eller två helgsmekningar från att bli snygg. Krökarna?Jag brukar inte vara så känslig när det gäller misslyckade hemmabyggen, men det här är fan över gränsen för vad även jag kan acceptera. Ett litet plus är det ändå för att det står Zündapp på sadeln.
https://www.blocket.se/annons/stockholm/honda_cb450_cl450_scrambler/110166618
View attachment 486728
View attachment 486729
Tillomed jag kan axeptera den skapelsen om man gör några små förändringar.Fast den är också bara en eller två helgsmekningar från att bli snygg. Krökarna?
Mjo, jag måste faktiskt erkänna att jag var lite snabb att döma ut den och ju mer jag tittar på den inser jag att den faktiskt har en del potential. En ny sadel och bakskärm skulle göra mycket.Fast den är också bara en eller två helgsmekningar från att bli snygg. Krökarna?
Är beredd att hålla med.Om de bara skötte sig själva och sket i att göra mig förbannad så skulle jag inte bry mig om dem över huvud taget, så jag står fast vid min ståndpunkt det är knappast mitt fel att andra beter sig som rövhål och nödvändigtvis måste komma i min väg...
Ja alltså, vad kostar de fabriksnya?På mindre än 10mil så kan det hända saker
Hyfsat optimistisk vad det gäller priset i alla fall
View attachment 486731
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|