Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ingen levande skam i kroppen, alltså.

It's out there, I said it.
Inte för fem öre, har alltid struntat fullkomligt i vad som tycks och sägs om mig så detta är fan lindrigt i jämförelse med annat dumt jag gjort/sagt! :D Sköta sig själv och skita i andra är en jävligt bra devis, världen vore bra mycket trevligare om fler följde det mantrat. Sådeså! :yoparty

Att jag är glad på hojen jag kör, DET är vad som är viktigt. Man mår så mycket bättre om man bara struntar i viktigpettrar som har synpunkter på vad man kör. Det finns för fan folk som föredrar sitt nötkött välstekt, skulle jag uppröras eller rätta mig efter det så skulle jag bara lida desto mer... :hihi Bara som ett exempel :tummenupp

Last edited:

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Kanske inte medvetet utan en följd av att lack och färgad plast reagerar olika på oxidering/solblekning och antar olika nyanser med åren? :va

Kanske olika leverantörer av skärmar och ljusmask. Tanken omlackerad...?

...eller också behöver man spela ner intresset för en såpass eftertraktad modell.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Jag var inte direkt förtjust i lacken heller.
Sen tycker jag det är fult med dom gigantiska framjulen också, men folk i USA tycker att stora hjul på allt är jättefränt och det är väl därifrån byggstilen kommer.

donk_car_yellow.jpg
Den passar ju på ett svampmet i Alabama.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Säger mannen som är kroniskt förbannad på alla andra konstant, ??????
Om de bara skötte sig själva och sket i att göra mig förbannad så skulle jag inte bry mig om dem över huvud taget, så jag står fast vid min ståndpunkt :tummenupp det är knappast mitt fel att andra beter sig som rövhål och nödvändigtvis måste komma i min väg... :hihi

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Fast den är också bara en eller två helgsmekningar från att bli snygg. Krökarna?
Mjo, jag måste faktiskt erkänna att jag var lite snabb att döma ut den och ju mer jag tittar på den inser jag att den faktiskt har en del potential. En ny sadel och bakskärm skulle göra mycket.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är bäst att någon köper och räddar den innan den torskar på en ombesiktning

Ska man bygga om en besiktningsbefriad hoj måste man göra det snyggt och se till att den är någorlunda laglig

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Om de bara skötte sig själva och sket i att göra mig förbannad så skulle jag inte bry mig om dem över huvud taget, så jag står fast vid min ståndpunkt :tummenupp det är knappast mitt fel att andra beter sig som rövhål och nödvändigtvis måste komma i min väg... :hihi
Är beredd att hålla med.
Bästa sättet att inte bli behandlad som en idiot, är att inte bete sig som en sådan förbannad jubelidiot. :hihi

Eller åtminstone låsa in sig hemma när man beter sig.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Ja alltså, vad kostar de fabriksnya?

Men varför köper man en flång ny motorcykel och kör mindre än 10 mil med den? :va
Fattar inte, det är ju knappt en vettig provkörning?
Kan bero på att han har en husqwarna 701 med mindre än 100 mil på mätaren tillsalu oso.

Screenshot_20230713_163431_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...