Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Tycker personligen det var en artig och nyfiken fråga, i vilken prisklass man kan göra dessa affärer. "Din fråga om att inte inkludera eventuell service i kostnaderna är bara dum." ????? Vad svarar du på? Du verkar inte ens förstå min fråga. Dina konstiga svar och utfall om "dum" och "tramsigare" faller bara tillbaka på dig. Tror det kan vara bra om du funderar över om du ska sluta svara på frågor som du inte kan/vill svara på.
Ja du insinuerade väl att jag köpte hojar för 4000 kr, servade för 6000 kr, sålde 50% mer än jag betalat, dvs sålt för 6000 kronor och tror jag gjort 50% vinst när det egentligen är 4000 kr förlust.
Det var åtminstone så jag tolkade ditt inlägg och det tolkade jag mer som en dumförklaring än en nyfiken fråga.
För övrigt besvarade jag väl ändå din fråga om vilka hojar det handlar om men det har du ju klippt bort i ditt citat.
Angående service så är det cyniska sanningen att man servar inte en hoj man ska sälja för nästa köpare betalar inget extra för att du köpt olja och hällt i hojen.