Den har legat ute ett tag redan utan att bli såld.
Undrar hur länge den är kvar…View attachment 497887
Roligt med en hoj med samma ägare i över 40år och bilder med 40års skillnad
"Unik Laverda med historia" är kanske ingen rubrik som lockar den genomsnittliga hojköparen.Den har legat ute ett tag redan utan att bli såld.
Kanske inte är den genomsnittliga hojköparen som är målgruppen heller."Unik Laverda med historia" är kanske ingen rubrik som lockar den genomsnittliga hojköparen.
Hehe, minns när jag var funkis på Mantorp och Bäckis klotade framför fötterna på mig med Laverdan, jag hjälpte honom upp med den och utbrast när han stapplade iväg med den "Håll dig för fan på hjulen nu".Ho ho ho - Lelle själv, och Lennart Bäckström längst till höger i bild.
View attachment 497907
Vilka mer syns?
För övrigt - jag idag:
View attachment 497908
Det blev en jacka till sist.
Finns någon historia från provkörning av BMW.Hehe, minns när jag var funkis på Mantorp och Bäckis klotade framför fötterna på mig med Laverdan, jag hjälpte honom upp med den och utbrast när han stapplade iväg med den "Håll dig för fan på hjulen nu".
Inte såg han glad ut men vaf..
edit: han chefade ju på BMW när vi var där då och då för utbildningar på bil/mc men jag ville inte påminna honom.
Ja han var/är duktig chaffis.Finns någon historia från provkörning av BMW.
Kontorsnissen körde ifrån alla s.k. mc-tidnings experter
"Unik Laverda med historia" är kanske ingen rubrik som lockar den genomsnittliga hojköparen.
En riktig "survivor" förlitar sig nog inte på något från HD... ;-)Helt i linje med dagens prepping-anda!
Så, istället för att gräva en bunker, eller hamstra toapapper, kan detta möjligen vara lösningen?
Custom säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin custom säljes i hela sverige med över 2328 annonserwww.blocket.se
View attachment 497975
En riktig "survivor" förlitar sig nog inte på något från HD... ;-)
Video - Diesel-motorcykel
Först blir man lite avskräckt, men sen är den ganska cool. :yoparty Älskar hur man startar den.www.sporthoj.com
Snygga hålband...Helt i linje med dagens prepping-anda!
Så, istället för att gräva en bunker, eller hamstra toapapper, kan detta möjligen vara lösningen?
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin custom säljes i hela sverige med över 2328 annonserwww.blocket.se
View attachment 497975
Helt i linje med dagens prepping-anda!
View attachment 497975
Militäreen har ju börjat sälja av hela beståndet nu, om de inte redan gjort sig av med alla, så snart är det för sent att skaffa en. De har ju hittat nån ny hoj att bräppa runt med i vildmarken.20.000 Döllars på auktion.
Det tycker jag är lite mycket.
En sådan HDT står på att ha-listan - men till andra pengar, thank you very much.
När jag kommer över en sådan skall den döpas.
Hur låter:
View attachment 497997
...eller, det kanske är taget redan?
Ja, fan, där ser man, den kanske inte var så åtråvärd ändå?Han ville ha 110.000 förra gången.
Dagens Blocket! (mc-relaterat)
Är det så illa alltså? Jag har ju en TL1000R, jag trodde Millen var bättre på alla plan. Jag är rätt säker på att den allmänna uppfattningen är att den är det. Jag har haft en TL1000S och har även kört SP1 en del och jag föredrar Millen alla dagar i veckan. (Att instrumenteringen är ovanligt...www.sporthoj.com
Hojen barmhärtighetsavlivas över de följande sidorna, och annonsen lustmördas.
Jag har en gammal motortidning med ett reportage om Laverda SFC 750 -71. Rubriken är "Vibratorn från Veneto". Man berömmer designen, men motorgången är i råaste laget. En tvåcylindrig 750cc parallelltwin är svår att få vibrationsfri.Den genomsnittlige köparen kommer ofelbart att gnälla på hård koppling, stum fjädring - och att "den går ojämnt på tomgång".
Ja, så är det. Det skall faktiskt vara så på den modellen.
Det färdigtuggade hittar man på barnmatshyllorna.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|