Industrihistoria absolut!..men slänga iväg mot 200 000 rök(mot önskan) Det vete faan ....
Är ju bara ett uppskattat värde, vad reservationspriset ligger på vet vi ju inte. Men ja, med tanke på vad vissa av komponenterna torde kunna tinga på egen hand (tror att bara motorn kan vara värd en bit över 100 papp, hittade en tio år gammal annons där de ville ha 75 redan då och jag tror inte direkt att de blivit billigare...) så kan den nog absolut vara värd någonstans däromkring för rätt köpare. Hedlund motorer växer ju inte på träd direkt, och en isr-gaffel i magnesium har jag aldrig sett till salu och jag kan inte tänka mig att den är billig direkt... Så ja, priset del för del kan nog absolut ligga däromkring eller rentav högre. Detta är dock en komplett hoj som dessutom går att besikta och få väglaglig så det är ju bara en bonus, kostnaden för det bör vara fikapengar i jämförelse med den färdiga registrerade hojens värde. Jag kommer hålla ett öga på auktionen men räknar med att den går för mer än jag har råd med...