Dagens Blocket! (mc-relaterat)

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
Hmmm, egendomligt är väl bara förnamnet.En ZZR1100 från 1990 som bara rullat 21 mil. :va

http://www.blocket.se/varmland/Kawasaki_pavag_in_ZZR1100_OBS_21_mil_45451932.htm?ca=23_11&w=3

Han kanske glömde att han köpt den.

Ska ses över/servas då den stått läänge.
Frågan är också HUR den stått, utomhus, i ett hönshus eller i ett vardagsrum? Bristen på bilder tyder på att den troligen inte ser jättebra ut, även priset.

redigering efter att ha kollat Sams övriga annonser: Sam verkar handla med skrotade cyklar, saknar den papper månne?

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966

Frågan är också HUR den stått, utomhus, i ett hönshus eller i ett vardagsrum? Bristen på bilder tyder på att den troligen inte ser jättebra ut, även priset.

redigering efter att ha kollat Sams övriga annonser: Sam verkar handla med skrotade cyklar, saknar den papper månne?

Stod även att Bilder kommer inom kort!
Blir spännande att se i vilket skick den är i, har den blivit stående inomhus & blivit damig, så borde den nästan vara i nyskick efter lite tvätt.

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR600RR och VFR750F
Sams MC och Mopeddemontering utanför Karlstad, är som namnet antyder en MC-skrot.
Många(inte alla) hojar som säljs är inlösta av försäkringsbolag och sen friköpta/reparerade av Sams.
De har bra personal och är kunniga.
Hojarna som säljs vidare av Sams, är i riktigt bra skick och har ganska låga priser.
Har haft med dessa att göra under en lång tid och de har ett välförtjant bra rykte. (enligt mig)

Jag har köpt de flesta beggade reservdelarna till mina hojar hos dem och även om de inte är billigast, så har de en kanonbra service.

Mina åsikter.....

Snowman89

Guest
Sams MC och Mopeddemontering utanför Karlstad, är som namnet antyder en MC-skrot.
Många(inte alla) hojar som säljs är inlösta av försäkringsbolag och sen friköpta/reparerade av Sams.
De har bra personal och är kunniga.
Hojarna som säljs vidare av Sams, är i riktigt bra skick och har ganska låga priser.
Har haft med dessa att göra under en lång tid och de har ett välförtjant bra rykte. (enligt mig)

Jag har köpt de flesta beggade reservdelarna till mina hojar hos dem och även om de inte är billigast, så har de en kanonbra service.

Mina åsikter.....
Håller med dig angående Sams MC. Jag har dock inte handlat av dem men jag har varit spekulant på ett par hojar de haft. De har aldrig försökt dölja att hojarna varit inlösta av f-bolag utan de har sagt som det var med dem och gett ut all information de har utan problem.

Personligen anser jag att det är helt ok att sälja hojar som f-bolagen löst in så länge man ger ut den informationen..

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
http://www.blocket.se/kronoberg/Yamha_R1_45505972.htm?ca=16&w=3

Sne i ram pga att ha fått väja av vägen pga annat motorfordon. Motor funkar fint, ingen nyckel, röda kåppor finns till m-cyklen.

Hör av vid intresse.

u51sk.jpg

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Last edited:

Sirjerry

Vill ha riktig hoj igen!
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
Kawa ZX9R -98

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Hoj

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Ja den människan har ju inte fått ner alla polleterna rätt i livet med tanke på allt kringsnack om denna bil.Men som sagt, det finns ju många sätt att försöka utmärka sig på.Det här var förmodligen ett av de sämre med tanke på skrivandet om säljarens mamma, nyfödda barn i bilen mm. :dummer

Han verkade trevlig och refererade till sin mammas visdomsord samt erbjöd sin förstfödde. Jag antar att allting
har med begreppet humor, dessutom med bra slutkläm. Det går ju helt förbi Habibi som hämtar den för en femhundring men kul kille. Du verkade inte riktigt familjär med hans uttrycksform, och det är helt ok, men jag skulle iaf placera honom i övre skalan av lustiga blocketannonser.

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Hoj

Japp, han stegade ut till garaget efter 21 år och upptäckte att han mycket riktigt köpte den där hojen.Jippi, Im a Biker ... :D

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM