erikanton
Ny medlem
Kristna värderingar var det ja
Äh nån han före, i diskussionen om regler som vi köpare får rätta oss efter...
View attachment 379776
[/QUOTE]Någon som bor i närheten av norrköping eller närheten av säljaren som skulle vilja kolla på hojen åt mig?
http://www.blocket.se/ostergotland/Suzuki_Gsxr_750_turbo_45514253.htm?ca=16&w=3
Suzuki Gsxr 750 turbo -97
Han begär 15 tusen, vill ha vill ha nu nu nu, men måste bli av med min bil först
43 000:-
Enligt mig den snyggaste färgkombinationen.
2002 med insprutningsmotor
3007 mil
Hojen är i det närmaste ny skick
Hojen säljes i orginalskick dvs, inget lullul skickas med i detta pris.
Extra grejor som kan säljas med är:
* Xenon kit
* Wawe skivor med i princip nya belägg
* 3 st avgasrör inkl orginal
* R1 märken att sätta över om man tar bort backspeglar
* Kort handbroms grepp / långt kopplings grepp
* Snabb tanklock
* Ensits cuts
* Däck 80% fram o bak
* Bra Drivpaket
43000:- i orginalskick
Pris för det andra kan diskuteras.
http://www.blocket.se/jamtland/Yamaha_R1_Nyskick_45601174.htm?aw=1
här har vi en annan lirare...!
men man måste ändå ge honom en applåd då han på ett tydlig sätt talar om att pruta är det inte tal om !
Jag kan bara gratulera honom med att han även får behålla hojen denna säsongen också för personligen tycker att prissättningen är åt helvete...! men men, klart är det någon som absolut vill ha en R1- 98 så är kanske inte sista idioten född än...
MEN vad vet jag, jag är en enkel grabb från Göteborg
Det är vår snart och köparna betalar alltid för mycket för att få köra lite under sommaren.http://www.blocket.se/jamtland/Yamaha_R1_Nyskick_45601174.htm?aw=1
men man måste ändå ge honom en applåd då han på ett tydlig sätt talar om att pruta är det inte tal om !
Jag kan bara gratulera honom med att han även får behålla hojen denna säsongen också för personligen tycker att prissättningen är åt helvete...! men men, klart är det någon som absolut vill ha en R1- 98 så är kanske inte sista idioten född än...
http://www.blocket.se/jamtland/Yamaha_R1_Nyskick_45601174.htm?aw=1
Nu får du väl ge dig. Priset på den hojen sticker väl inte ut alls? Känns ju ganska rätt med tanke på milen och skicket. De ligger ju ute massvis äldre hojar typ gixxers -86-98or för samma peng.
Tydligen var det någon som tyckte att hojen var värd priset. Precis av den här anledningen är det roligare om man tar sig tid att fixa en printscreen.
vad var priset?
ja, uppenbarligen var det la nån tjome som tyckte att det var värt priset.. och jag kan inget annat än gratulerar.. men personligen skulle aldrig köpa en hoj från -98 som rullat, jag tror det var runt 1500 mil. vilket blir ca 100 mil per säsong.. kan den verkligen må bra? men åter igen, hatten av för säljaren enligt mig gjorde han en bra affär..
Måste la vara för att jag är snål...!
men en R1:a från -98 som rullat ca 1500 mil kan inte må bra?
sedan att de andra tar överpriset är väl aldrig försvarbart..
men JAG tycker inte att det var ett bra pris och jag reagerade mest på att han skrev att priset är hugget i sten, men som sagt, det är jag det...
sedan är jag inte sen med att erkänna om jag har fel. Uppenbarligen var det helt rätt pris eftersom den är borgtagen och vi får la anta att den bli såld till en lycklig köpare.. för säljaren måste vara glad och hatten av för denne..
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|