Det där gillar jag, den bästa servicebokenDet är viktigt med ifylld servicebok.
View attachment 460127
Ja, det tycker jag faktiskt.
De är ju värda något just på grund av att folk skrotat bort dem dock...För 3 år sedan var en sådan här hoj svårsåld på nivån 5.500.-
View attachment 460125
Jag tror väl inte att den blir direkt lättsåld på 25.500 nu heller, men ändå.
Att tänka tanken, att formulera meningen, att sätta summan på pränt.
Undrar hur många som ångrar att dom körde sin gamla hoj till tippen?
"En gammal 400 kommer aldrig att bli värd något. Det går 13 på dussinet. "
Famous last words...
Med tanke på att dom har målat tvärs över det kromade tanklocket, men slarvat bort själva låsbygeln så kan man ju fråga sig vad mer dom har fuskat med och slarvat bort?Är det verkligen någon som köper alla dessa halvfärdiga "projekt" som inte startar, inte fungerar, och som kräver en massa kärlek? Det är ju inga reapriser direkt heller, 20000kr för en ytterst osäker investering.
Håller med! Välbyggd! Men... nu kanske jag blir ansedd gammal igen... men är inte sitsen/dynan för kort? Jag tycker att det ser konstigt ut när sadel/skärm slutar framför bakdäckets översta punkt. ! Bör vara läääääängre tycker jag; lite längre sadel sadel, kanske en liten stänka... Bättre
Med tanke på att dom har målat tvärs över det kromade tanklocket, men slarvat bort själva låsbygeln så kan man ju fråga sig vad mer dom har fuskat med och slarvat bort?
Jo, märks att det är vår...60000??? Jag är mållös.
Neeej, du kan väl inte tycka den är snygg?! I mitt tidigare inlägg skulle jag ha hissat en storHåller med! Välbyggd! Men... nu kanske jag blir ansedd gammal igen... men är inte sitsen/dynan för kort? Jag tycker att det ser konstigt ut när sadel/skärm slutar framför bakdäckets översta punkt. ! Bör vara läääääängre tycker jag; lite längre sadel sadel, kanske en liten stänka... Bättre
Han verkar väldigt säker på att han sitter på en lågprisad guldklimp.Bmw k 100 cafe racer säljes i Lindesberg - Blocket
59000 kr - Övrigt - Lindesberg - Väldigt läcker Cafe Racer. Helt rätt stuk. Går bra. Vet inte service o mil. Här gäller först som betalar. Håller den inte ...www.blocket.se
Citat: Enda jag skulle göra är att byta hastighetsmätare. Slut citat
Själv vill jag byta ögon
Det finns fortfarande gott om dem, och många ligger vettigt i pris. Det går att hitta liknande för runt 12000kr på Blocket, ibland under 10000. Men vissa försöker ta ut det dubbla, och de hojarna ligger kvar på Blocket i veckor. Brukar sluta med att säljaren tar bor annonsen och hoppas på bättre tur nästa år. Den som har lite vett i skallen säljer för 12000kr - det är svårsålt nog ändå med dessa gamla 400cc.För 3 år sedan var en sådan här hoj svårsåld på nivån 5.500.-
View attachment 460125
Famous last words...
Ja, helt otroliga priser på dessa hojar.För 3 år sedan var en sådan här hoj svårsåld på nivån 5.500.-
View attachment 460125
Famous last words...
Inte för att vara sådan, men den kostade 42900:- som ny 2019 och som begagnad vill de sälja den för 59900:- utan någon extrautrustning eller nått. Enda som skiljer den från en ny är att den gått 136 mil och är 2 år gammal.... ?
Honda Msz125 Monkeybike 714:-/mån säljes i Huddinge - Blocket
Inte för att vara sådan, men den kostade 42900:- som ny 2019 och som begagnad vill de sälja den för 59900:- utan någon extrautrustning eller nått. Enda som skiljer den från en ny är att den gått 136 mil och är 2 år gammal.... ?
Honda Msz125 Monkeybike 714:-/mån säljes i Huddinge - Blocket
Javisst, som du säger - en stor klump bara! Men frågan är hur mycket "Kulören Ingenting" förstärker karossens storlek? Tänk Ford Scorpio -87 med samma färg för motsvarigheten på fyra hjul. Aja...Min Grålle vill ha tillbaka sina bakdäck och sin lampa.
Fy fxn vilken hemsk skapelse. Det är ju en klump från början och så dessa hjul på det.
6000:- så kan jag ta delar kanske.
Säljs av:Själv började jag dregla direkt, har dock ingen kunskap att avgöra hur "äkta" den verkligen är.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|