Jovisst sörru, även om man vill krångla till det för sig och inte nöjer sig med att söka på namnet, vilket bara ger två träffar i angiven bostadsort.Du menar att man kan få en lead till ägarens identitet på annat vis...?
Inlagd på Blocket igår 22 april. Trodde först att bilden var ett misstag. Av en totalkvaddad hoj. Men ska tydligen se ut såhär!
Tja. Exempelvis genom att söka på regnummer på bilerna. Det är ju fler hojar och mopeder med på bilderna och åtminstone en av dom är skylten synlig på så det går utmärkt att söka på det regnumret istället om man vill få reda på vart hojen är.Du menar att man kan få en lead till ägarens identitet på annat vis...?
Exakt. Största sannolikheten är att dom köpt en skrotad LE -86:a och flyttat över några av de hela LE-delarna på en vanlig gsxr 85:a.Nja, Toyman har RK-modellen från 1989, inte denna från 1986.
I övrigt en läcker hoj, men förstår inte riktigt det där med bytt ram, de såldes ju som gatlegala original, så det låter konstigt att de bytt ram för den skull...
Lead. Lead.Tja. Exempelvis genom att söka på regnummer på bilerna. Det är ju fler hojar och mopeder med på bilderna och åtminstone en av dom är skylten synlig på så det går utmärkt att söka på det regnumret istället om man vill få reda på vart hojen är.
Självklart, du har rätt. Men hade inte Suzuki nån homologiserings-version av 85-87-modellen? Vet att Anders Andersson körde en Suzuki XR-nånting i 24-timmarsloppen på den tiden, kan det ha varit en sån?Nja, Toyman har RK-modellen från 1989, inte denna från 1986.
I övrigt en läcker hoj, men förstår inte riktigt det där med bytt ram, de såldes ju som gatlegala original, så det låter konstigt att de bytt ram för den skull...
Synd att han inte har koll på hur många mil hjälmen hade rullat.
Den där Hayabusan var åtminstone snyggare än med original myrslokslook.
Herrejävlar...Ingen som är sugen på en Hayabusa med TKC80 däck och Punisher stänkskärm modell stor..?
Nähe, inte det...
Sport säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin sport säljes i hela sverige med över 1331 annonserwww.blocket.se
View attachment 460204
Det är många privatpersoner som annonserar fordon på Facebook istället. Gratis och man slipper en hel del av Blocket-kaoset om man annonserar i rätt grupp, om jag förstått det rätt.Är det jag som inbillar mig, eller har det blivit färre annonser på blocket?
Det kan ju vara en del av förklaringen, men jag tycker rent subjektivt inte att det är så gott om annonser där heller...Det är många privatpersoner som annonserar fordon på Facebook istället. Gratis och man slipper en hel del av Blocket-kaoset om man annonserar i rätt grupp, om jag förstått det rätt.
Blocket är beroende på objekt riktigt jobbigt och otrevligt vid fordonsförsäljning numera.
Det är lite det jag menar, jag kollar lite efter en annan hoj, men jag hittar ingen...Hade 800 visningar på fyra dagar på Facebook och 560 på samma tid på Blocket.
Ena är gratis, andra kostar 150:-.
Marketplace kommer jag fortsätta med. Blocket bara i yttersta nödfall.
Men det känns som att det är 5000 annonser färre i år än förra året motsvarande tid.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|