Du vet, de där ensamma kvällarna i höstens mörker...Varför har du sparat bilder på Tom Cruise....?
Du vet, de där ensamma kvällarna i höstens mörker...Varför har du sparat bilder på Tom Cruise....?
Tjaaa, det beror nog på att det var kul att fota filminspelningen.Varför har du sparat bilder på Tom Cruise....?
Ah, du var där. Trodde du sparade TC- bilder från nätet i en hemlig mapp eller ?Tjaaa, det beror nog på att det var kul att fota filminspelningen.
Efter några månader i Sevilla är man lättroad.
Var bilderna är nu vet jag inte, de ligger på någon hårddisk någonstans.
Confirmation bias, det som styr vad vi ser i alla former av sociala medier, sökmotorer. Det är en del av att idioter blir mer och mer fundamentalistiska, dom ser bara saker som bekräftar sina stolligheter. Och vi andra får svårt att hitta saker utanför boxen. Så vi blir mer och mer stereotypa och komfortzonen krymper.Synd bara att Marketplace är helt överdjävla omöjligt att leta eller sortera saker på.
Man scrollar på t.ex. 60 km från där du är och vips så ligger där några annonser från 1000mil bort. Du kan inte sortera på senaste eller billigaste, dyraste eller nått annat för den delen heller. Du får det som Facebooks AI tycker du borde se.
Du kan söka och då få upp helt nya saker som ligger i kategorin du nyss scrollade igenom men inte såg. För de fanns inte med i algoritmen Facebook tyckte att du ville se.
Ge mig samma funktionalitet som Blocket och jag är övertygad.
Säljgrupper däremot är lite vettigare.
Du var alltså där? På riktigt? När dom spelade in Topgun? Den filmen har ju allt och lite tillTjaaa, det beror nog på att det var kul att fota filminspelningen.
Efter några månader i Sevilla är man lättroad.
Var bilderna är nu vet jag inte, de ligger på någon hårddisk någonstans.
Hmm, nu är det rörigt.Confirmation bias, det som styr vad vi ser i alla former av sociala medier, sökmotorer. Det är en del av att idioter blir mer och mer fundamentalistiska, dom ser bara saker som bekräftar sina stolligheter. Och vi andra får svårt att hitta saker utanför boxen. Så vi blir mer och mer stereotypa och komfortzonen krymper.
Du var alltså där? På riktigt? När dom spelade in Topgun? Den filmen har ju allt och lite till
Med tanke på att Top Gun släpptes 1985 så var det nog inte den dom spelade in när du var där, nejHmm, nu är det rörigt.
Nej, inte Top Gun, någon annan film, men samma fusk med släpkärra och samma hjälte.
Trodde det var Mission Impossible men det var nog Knight o nåt enl ovan.
Men jag var där. Bodde i Sevilla något halvår 2008 och 2010.
Det bästa med Sevilla är Jerez
Jo. Jag vet att det finns ganska många som inte vill visa regnummer i annonser. Men om man ska maska ut regnumret så är det ju en ganska bra idé att maska ut regnumren på andra fordon man har i garaget som får skylten fotograferad samtidigt. Annars har man ju inte åstadkommit något på att maska numret.Lead. Lead.
Nyckelordet är LEAD till ägarens identitet.
Sry, kan inte hjälpa det. Gö-te-borrrrg!!!
Regnummer i annonser har vi diskuterat förr, och kommit fram till att...
...olika människor tycker olika.
Surprise!
Jag tycker det är dumt att visa regnummer i annonser. Andra tycker tvärtom.
Undras hur det ser ut om man har den kingsizen på GoPro monterad på hjälmen....??...en jättestor GOPRO
Undras hur det ser ut om man har den kingsizen på GoPro monterad på hjälmen....??
You’ve got a point...Den skulle se helt proportionelig ut till den vita roadbookhållaren.
Förmodligen en nolla för mycket eftersom han nämner "byte". Vill han byta den gamla GPz900'an mot en ny H2? Mja.Optimististk vårpris eller har de gått upp lite sista tiden...?
Ah nu fatta jag... dom kör med filmtrix.....De provade även att montera fläkt på framgaffeln och en jättestor GOPRO. Något för banåkare i långsamma gruppen så håret blåser.
View attachment 460262
Nostalgisträngen slår an. Och inte var det särskilt långt hemifrån....Det här är väl en sportig hoj?MUZ Skorpion säljes i Torsby - Blocket
22000 kr - Övrigt - Torsby - Legendarisk enstånka från MZ-fabriken i forna DDR med en 660cc motor från Yamaha på knappt 50 hk. Detta ex har endast gått ca 1...www.blocket.se
View attachment 460315
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |